۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱

بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو

بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو

مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن ایران گفت: پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو از سال گذشته در کارخانجات کرج شروع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی یارجی مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن درباره وضعیت کابین لکوموتیوها، گفت: از سال گذشته پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو را در کارخانجات کرج شروع کردیم که بدنه و داخل لکوموتیو بازسازی، تا به لحاظ فنی و هم ظاهری لکوموتیو خوبی داشته باشیم و تاکنون ۱۰ لکوموتیو را تحویل گرفتیم.

مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن در ادامه تاکید کرد: داخل کابین لکوموتیوهای مسافری زیمنس به لحاظ به‌روز بودن و فناوری بالاتر شرایط بهتری دارد، اما سن لکوموتیوهای باری و مانوری بالاست و به‌خاطر محدودیت‌های منابع مالی و محدودیت‌های مختلف، همیشه اولویت با تعمیرات داخل موتور لکوموتیو بوده است و زمانی که پولی تزریق می‌شده صرف این موضوعات می‌شده و معمولاً به ظواهر و کابین لکوموتیو توجهی نشده بود.

وی عنوان کرد: با تزریق منابع مالی بیشتر، سرعت کار بیشتر شود؛ همچنین در محل قراردادهای تعمیر و نگهداری، موضوع نوسازی داخل لکوموتیو و بازسازی بدنه وجود دارد که با توجه به منابع، اولویت‌بندی می‌شود.

یارجی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مدیرعامل راه‌آهن، پروژه ارتقای صندلی‌ها را با در نظر داشتن فضای کابین شروع کردیم، هرچند که این پروژه مشکلات داخل کابین و سن ناوگان زمان بر است اما به دنبال این موضوع هستیم.

کد خبر 6099618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدرضا IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 0
      آلودگی خالص