۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۰۶

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

ایجاد ۲۵ کمیته اجرایی برای برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان

ایجاد ۲۵ کمیته اجرایی برای برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان سمنان

سمنان- فرمانده سپاه استان سمنان از اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر کنگره بزرگ سه هزار شهید استان خبر داد و گفت: برای برگزاری بهتر این رویداد مهم، ۲۵ کمیته اجرایی تشکیل شده است.

سردار منصور شوقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان در آینده نزدیک خبر داد و ابراز کرد: تمهیدات لازم و برنامه ریزی در راستای برگزاری هر چه بهتر این بزرگترین رویداد فرهنگی سال در سراسر استان سمنان اندیشیده شده است.

وی از تشکیل ۲۵ کمیته برای برگزاری هر چه بهتر کنگره سه هزار شهید استان سمنان خبر داد و افزود: این کمیته‌ها رسالت اجرایی کار را در بخش‌های مختلف شامل حمل و نقل، نشر و کتاب، برگزاری همایش‌ها، حمل و نقل و … برعهده دارند.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه نسل جوان امروز ما بیش از دیگران نیازمند سیره شهدا هستند، تاکید کرد: در اجرای برنامه‌های کنگره سه هزار شهید به دنبال انتقال مفاهیم عمیق شهدا، وصایای شهدا و … به نسل جوان امروز هستیم.

شوقانی بیان کرد: از آنجا که نسل جوان جویای معرفت خوبی در استان سمنان داریم بحث تألیف کتاب و همچنین فرهنگ و رسانه در حوزه شهید و شهادت و همچنین تالیفاتی در فضای مجازی و رسانه‌ای که مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است، یکی از برنامه‌های مهم ما در کنگره سه هزار شهید استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه فضاسازی، المان سازی و آراستن شهرها به تمثال مقدس شهدا از دیگر اقداماتی است که در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان در دست اجرا است، افزود: تلاش داریم این رویداد مهم به بهترین نحو برگزار شود.

کد خبر 6104783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha