۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر در مازندران برپا می شود

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر در مازندران برپا می شود

بابلسر - مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تور بین المللی دوچرخه سواری خزر پس از ۱۰ سال احیا و اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با تقدیر و تشکر از فدراسیون و هیأت دوچرخه سواری استان مازندران به دلیل احیای تور دوچرخه سواری خزر پس از ۱۰ سال افزود: این تور بنام خزر و گرامیداشت کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار و چهارصد شهید سرافراز استان مازندران برگزار در محدوده سه شهرستان مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان گفت: مازندران همواره میزبان رویدادهای مهم ورزشی است و تلاش کردیم این تور دوچرخه سواری منظم و باکیفیت برگزار شود.

رجبی بیان داشت؛ دوچرخه سواری ورزش شاداب و ورزش سلامتی محور و مؤثر در فرهنگ سازی صرفه جویی در مصارف انرژی و گردشگری ورزش است و سرمایه گذاری در این رشته ورزشی ارزشمند است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با تجربیات امسال امیدواریم این رویداد از سال‌های آینده با کیفیت بهتر و با حضور دوچرخه سواران کشورهای بیشتری برگزار شود اما امسال تور خزر با حضور ۴۵ ورزشکار و ۳ کشور و ۶ تیم داخلی برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت زیرساخت‌های ورزشی استان بیان داشت؛ در سال گذشته ۳۲ پروژه ورزشی در مازندران به بهره برداری رسید و پس از سفر اول رئیس جمهور محترم نیز ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار جذب پروژه‌های ورزشی استان شد و برای سفر پنجشنبه دکتر رئیسی به مازندران نیز برنامه ریزی های برای تصویب و تخصیص اعتبارات ورزشی گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین گفت: به‌دنبال برگزاری بزرگترین رویداد دوچرخه سواری همگانی در استان مازندران هستیم و از اصحاب رسانه و خبرنگاران تقاضا داریم که در اطلاع رسانی این رویدادها در کنار ما باشند.

کد خبر 6106773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha