۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹

وزیر کشور تاکید کرد؛

لزوم رسیدگی به خسارات ناشی از سیلاب مشهد

لزوم رسیدگی به خسارات ناشی از سیلاب مشهد

مشهد- وزیر کشور ضمن دستور رسیدگی به مشکلات ناشی از سیلاب اخیر مشهد گفت: وضعیت در مشهد عادی است اما برای روزهای آینده باید هشدارهای لازم جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی پنجشنبه بعد از بازدیدهای میدانی از نقاط سیل‌زده در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که با حضور استاندار خراسان رضوی در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با جریان روند عبور و مرور در خیابان‌ها، وضعیت در مشهد کاملاً عادی است اما برای چند روز آینده هشدارهای لازم باید جدی گرفته شود.

وزیر کشور بیان کرد: در جریان سیل اخیر مشهد محله سیدی دچار آسیب شده که مشکل تخلیه آب آن حل و به برخی از وسایل مردم در این منطقه نیز صدمه وارد شده است.

وی ضمن بیان اینکه خانه‌های محله سیدی جزو سازه‌های ناپایدار و بافت فرسوده هستند، تاکید کرد: تلاش ما بر این است که بازسازی و نوسازی این مناطق را با همکاری آستان قدس رضوی بتوانیم انجام بدهیم.

وحیدی خاطرنشان کرد: آب، برق و گاز در استان خراسان رضوی وصل است و فقط چند روستا در این زمینه دچار مشکل هستند که تا امروز مشکلشان برطرف خواهد شد.

وزیر کشور گفت: رسیدگی به مشکلات نقاطی که در سیل اخیر دچار مشکل شدند باید در دستور کار قرار گیرد و مشکلات مردم در این مناطق هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی ادامه داد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و بر اساس گزارش‌هایی که از سدها داریم، امیدواریم بتوانیم آبگیری بیشتری داشته باشیم.

وحیدی خطاب به شهردار مشهد مقدس بر ضرورت جمع‌آوری آب‌های سطحی تاکید کرد و گفت: هر تدبیری لازم است باید اتخاذ شود که دیگر از این حوزه دچار آسیب نشویم.

وزیر کشور ابراز کرد: هشدارهای لازم، بازدیدهای میدانی و توقف حرکت در مسیرهایی که احساس خطر می‌شود توسط راهداری و راهور باید صورت گیرد چرا که امشب و فردا را پیش‌بینی بارندگی وجود دارد.

کد خبر 6108422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 0
      متوسل بشید به امام رضا