۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰

تکواندو قهرمانی آسیا - ویتنام

مدال برنز سلیمی و خوش روش قطعی شد

مدال برنز سلیمی و خوش روش قطعی شد

روز پایانی بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا دو ملی پوش ایران به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات روز پنجشنبه گذشته در ویتنام آغاز شده و عصر امروز به پایان می‌رسد. در روز پایانی دو نماینده کشورمان در بخش مردان رقبای خود را شکست داده و مدال برنز خود را با صعود به مرحله نیمه نهایی قطعی کردند. علیرضا خوش روش تکواندوکار کرمانشاهی تیم ملی در اولین تجربه آسیایی خود عملکرد خوبی داشت.

وی در وزن ۸۰- کیلوگرم کار خود را برتری دو بر صفر «هوانگ» از چین تایپه را شکست داد و در ادامه با نتیجه‌ای مشابه «سالیف» ازبکستانی را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. وی «صالح شراباتی» تکواندوکار عنوان دار اردنی را در نیمه نهایی پیش رو دارد.

همچنین آرین سلیمی مرد المپیکی تکواندو در اولین دیدار و در یک مبارزه برتر «مین بائه یون» از کره جنوبی را دو و با نتایج ۱۷ بر ۵ و ۸ بر ۵ شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

یلدا ولی نژاد آخرین نماینده تیم بانوان در مبارزه نخست در دو راند به کره جنوبی باخت و حذف شد تا پرونده تیم ملی بانوان با یک نقره و یک برنز بسته شود.

برای تیم ملی کشورمان تا اینجای کار مهدی حاج موسایی و محمد حسین یزدانی دو مدال طلا، مهران برخورداری و ملیکا میرحسین دو مدال نقره، ابوالفضل زندی، متین رضایی، سعیده نصیری هم سه مدال برنز کسب کرده‌اند.

کد خبر 6109503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha