۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۶

معاون تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

برپایی ۱۰۰ موکب در آخرین سفر استانی شهید جمهور در خراسان جنوبی

برپایی ۱۰۰ موکب در آخرین سفر استانی شهید جمهور در خراسان جنوبی

بیرجند- معاون تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۱۰۰ موکب در آخرین سفر استانی شهید جمهور در خراسان جنوبی برای خدمت رسانی برپا می شود.

محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس پیش بینی‌ها و برنامه‌ریزی های انجام شده با همت گروه‌های مردمی و جهادی، هیأت‌های مذهبی، تشکلهای قرآنی و مساجد ۸۰ موکب در مسیر تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در شهر بیرجند برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: این موکب ها شامل ۶۰ موکب پذیرایی، ۱۵ موکب فرهنگی و پنج موکب درمانی خواهد بود که به مردم عزادار خدمت رسانی خواهد کرد.

قناعت با تأکید بر اینکه پذیرایی در تمام موکب‌ها بسته بندی شده ارائه خواهد بود، افزود: از این تعداد ۱۵ موکب نیز ویژه بانوان ارائه خدمت خواهند کرد.

وی گفت: همچنین در ورودی شهرهای مسیر تردد زائران نیز موکب هایی برپا شده است چرا که برای شرکت در مراسم تشییع از سایر شهرهای خراسان جنوبی و حتی عاشقان و دلدادگان شهید جمهور از استان‌های مجاور به بیرجند خواهند آمد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: ۱۰ موکب نیز در مسیر برخی از شهرها چون نهبندان، سربیشه، قاین، خضری، آرین شهر، خوسف و … برپا می‌شود و در مجموع ۱۰۰ موکب خدمت فردا پنج شنبه برپا و به مردم خدمت رسانی خواهد شد.

کد خبر 6116098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha