۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان :

حجاج استان سمنان در سلامت کامل و وضعیت مطلوبی به‌سر می‌برند

حجاج استان سمنان در سلامت کامل و وضعیت مطلوبی به‌سر می‌برند

مکه مکرمه- مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: همه زائران استان در سلامت کامل و وضعیت مطلوبی به‌سر می‌برند و مراسم معنوی حج برای آن‌ها در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری بعدازظهر یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان سمنان از مکه مکرمه در بستر فضای مجازی، ضمن بیان اینکه همه زائران استان در سلامت کامل و در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می‌برند، تاکید کرد: طبق برنامه اعزام تمام کاروان‌های استان سمنان در حال انجام است و مشکلی از این بابت خوشبختانه دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همه زائران استان سمنان در وضعیت خوبی به سر برده و اعمال خود را انجام می‌دهند، افزود: زائران استان سمنان بعد از پنج روز در مدینه منوره و زیارت مرقد مطهر رسول الله (ص) و ائمه بقیع، راهی سرزمین وحی شده‌اند و همه مقدمات برای حضور زائران در مدینه و سرزمین وحی آماده و خادمان چشم انتظار حضور دیگر کاروان‌ها هم هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان ادامه داد: همه اقدامات طبق برنامه‌ریزی برای زائران استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

چتری با بیان اینکه مدیران و خادمان کاروان‌های زیارتی همچنین تمام تلاش خود را صورت داده تا برنامه‌های اسکان، خورد و خوراک، برنامه‌های زیارتی و فرهنگی کاروان‌ها مورد رضایت زائران واقع شود، تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت زائران بعد از محرم شدن در مسجد شجره با قطار برقی عازم مکه مکرمه می‌شوند و این در وقت زائران هم صرفه‌جویی خوبی می‌کند.

وی با بیان اینکه به مناسبت شهادت شهید رئیسی و خادمان ملت در حادثه سقوط بالگرد، مراسم معنوی خوبی با حضور زائران استان سمنان برگزار شد، تاکید کرد: نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز با حضور در جمع حجاج شهرستان دامغان در مراسمی که برای گرامی داشت مقام شهدای خدمت برگزار شده بود، حضور یافت.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: از دیگر شهرهای زیارتی هم خبر می‌رسد که در عتبات عالیات هم زائران استان سمنان مراسم خوبی را برای شهیدان خدمت برگزار کرده‌اند.

چتری ادامه داد: مراسم بسیار خوبی با حضور زائران استان سمنان در بین الحرمین برای گرامی داشت یاد شهید رئیسی، شهید امیر عبدالهیان، شهید آل هاشم و دیگر شهدای خدمت، برگزار شده است.

کد خبر 6116221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha