۱ تیر ۱۴۰۵، ۰:۴۸

پس از درخشش برابر بلژیک؛

بیرانوند: برای سربلندی ایران تلاش کردیم/ می‌توانستیم بلژیک را ببریم

بیرانوند: برای سربلندی ایران تلاش کردیم/ می‌توانستیم بلژیک را ببریم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای سربلندی ایران جنگیدیم و تلاش می کنیم در بازی آخر شانس صعودمان را بیشتر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بلژیک از گروه G بیست و سومین دوره رقابت های جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه ۳۱ خرداد) به قضاوت داریو هررا از آرژانتین در ورزشگاه سوفی شهر لس آنجلس برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

علیرضا بیرانوند که در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد گفت: دست تک تک مردم را می بوسم که ما را حمایت کردند. همه نام ایران را صدا می زدند و حس خوبی به ما می دادند.

وی ادامه داد: بلژیک یکی از قدرت های برتر دنیاست و تا قبل از 10 نفره شدن فشار عجیبی روی دروازه ما وارد کرد. این تیم در ادامه دنبال استفاده از اشتباهات ما بود.

علیرضا بیرانوند ادامه داد: می توانستیم بازی را ببریم اگر تمرکز بیشتری داشتیم. درود به شرف و غیرت تمام بازیکنان که با قلب شان بازی کردند و به دنبال شاد کردن مردم ایران بودند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در مورد عملکرد خودش هم گفت: خدا را بابت این موضوع شکر می کنم. اتفاقاتی که افتاد از مهدی طارمی و بقیه بازیکنان شروع شد و من نتیجه زحمات آنها را به سرانجام رساندم. کار برای بازی آخر سخت شد و امیدوارم بتوانیم در بازی با مصر هم امتیاز بگیریم و صعود کنیم.

کد مطلب 6867289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ..... IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      6 1
      احسنت خیلی خوب بودی تقریبا همه خوب بودند بعضیا خیلی خوب ولی دیگه زیاده روی نکنید شانس آوردیم گل نخوردیم ولی مقابل تیمی مثل بلژیک خیلی خوب بودیم
    • سید IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      8 0
      ماشاالله به تیم ایران.به خصوص بیرانوند.ان شاالله مصر را می بریم
    • محمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      0 0
      دم همتون گرم واقعا شاهکارید تواین شرایط جنگی بیرو دمت گرم حقا که لری غیرت لری داری