۲۲ خرداد ۱۳۸۷، ۲۰:۲۸

احمدی نژاد پای درد دل روستاییان دهنو نشست

احمدی نژاد پای درد دل روستاییان دهنو نشست

رئیس‌جمهور در جمع مردم روستای دهنو از توابع شهرستان بروجن شهرکرد پس از آگاهی از مشکلات اساسی این روستا نسبت به رفع آنها قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، دکتر محمود احمدی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نخستین روز از سفر استانی خود به چهارمحال و بختیاری به صورت سرزده در روستای محروم دهنو حاضر شد و در جمع   اهالی این روستا پای درد دل آنها نشست.

رئیس‌جمهور با آگاهی از مشکلات عمومی و بعضاً شخصی اهالی این روستا بر حل و رفع این مشکلات تأکید کرد.

وی همچنین در سخنانی با اشاره به وجود 15 شهید در این روستا، مردم دهنو را انقلابی، شهیدپرور و مؤمن خواند و گفت: صمیمانه از حضور در بین شما خوشحال هستم.

دکتر احمدی‌نژاد در ادامه به بیان اینکه خداوند دو مأموریت را از انسان انتظار دارد، اظهار داشت : اولین مأموریت تلاش برای ایجاد یک زندگی سعادتمند و برقراری حکومت صالحان است و مأموریت دوم تلاش برای رسیدن به قله‌های معنویت است.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تحقق این دو مأموریت مستلزم وجود سه عامل اساسی است خاطرنشان کرد : اگر یگانه‌پرستی نباشد دنیا و آخرت معنای حقیقی خود را از دست می‌دهد، زیرا پایه همه خوبیهای عالم  خداپرستی و توحید است.

وی اضافه کرد: عدالت عامل دوم تحقق دو مأموریت مذکور است و چنانچه عدالت نباشد توحید هم دوام پیدا نکرده و استعدادهای انسان نیز شکوفا نمی‌شود.

دکتر احمدی‌نژاد حاکمیت انسانهای صالح را عامل سوم تحقق دو مأموریت ذکر شده بیان کرد و گفت : بدون تحقق این حاکمیت نه عدالتی برقرار می‌شود و نه خداپرستی باقی می‌ماند.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه نمرود و فرعون به دنبال از بین بردن انسا‌نهای صالح بودند تصریح کرد : در دوران امروز نیز فرعونها و طاغوتهای زمان با ترویج فساد و تبلیغات شیطانی تلاش می‌کنند قلوب مردم به انسانهای صالح و خداپرستی گرایش پیدا نکند.

وی تأکید کرد : همه مشکلات امروز دنیا غفلت ملتها و دولتمردان از سه عامل مذکور است.

دکتر احمدی ‌نژاد با تأکید بر اینکه در حضور شما قصد دارم پیامی را به قدرت‌های زورگو برسانم، تصریح کرد: بدانید ملت ایران یک دل و متحد ایستاده است و تا تحقق همه آرمانهای امام و زدودن ظلم و فساد و احقاق کامل حق خود از پای نخواهد نشست.
 روستای "دهنو" از توابع شهرستان بروجن و در 45 کیلومتری مرکز استان قرار دارد و دارای 400 خانوار و 2 هزار نفر جمعیت است ، روستای دهنو همچنین 15 شهید تقدیم کرده است.

دیدار رئیس‌جمهور با تعدادی از خانواده شهدای روستای دهنو 

دکتر محمود احمدی نژاد همچنین در دهنو با حضور در خانه شهید مهراب ربیعی با اعضای خانواده این شهید و همچنین شهیدان صفر و اکبر یعقوبی دیدار کرد.

رئیس جمهور در این دیدار از پدر ومادر شهیدان خواستار ذکر خاطراتی از فرزندان شهیدشان شد و نیز در جریان مسایل و مشکلات روستا قرار گرفت.

دکتر احمدی نژاد در ادامه این دیدار از پدران شهدا خواست تا مسوولینی را که به همراه وی بودند نصیحت کنند که آنها نیزخواستار خدمت به مردم از سوی مسوولان شدند و گفتند : اگر مسوولان فقط به مردم خدمت کنند ما و فرزندانمان راضی هستیم.

کد خبر 697881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha