۶ شهریور ۱۳۸۷، ۱۱:۰۸

سحرخیز در گفتگو با مهر:

"ترانه مادری" از بهترین تجربه‌های بازیگری من است

"ترانه مادری" از بهترین تجربه‌های بازیگری من است

بازیگر مجموعه تلویزیونی "ترانه مادری" شخصیت نغمه را دختری مستقل و بااراده و بازی در این پروِژه را از بهترین تجربه‌های کارنامه خود توصیف کرد.

بیتا سحرخیز درباره حضور در مجموعه تازه حسین سهیلی‌زاده که هر شب از شبکه سه پخش می‌شود به خبرنگار مهر گفت: وقتی به این پروژه پیوستم که تنها هفت قسمت فیلمنامه آماده بود و شخصیت نغمه در صحبت با مسعود بهبهانی‌نیا نویسنده و سهیلی‌زاده شکل گرفت.

وی در ادامه افزود: با این که فیلمنامه "ترانه مادری" کامل نوشته نشده بود، اما با توجه به سوابق کاری سهیلی‌زاده و بهبهانی‌نیا می‌دانستم این مجموعه تجربه‌ای متفاوت برایم خواهد بود. شکل قصه و شخصیت‌ها کاملا مشخص شده بود و در طول کار به آن وفادار بودیم.

سحرخیز در نمایی از فیلم سینمایی "همخانه"

این بازیگر درباره حضور بازیگردان در "ترانه مادری" گفت: بازیگردان رابط کارگردان و بازیگر است و می‌تواند به بازیگر برای رسیدن به نقش کمک کند. محمد حاتمی با توجه به شناختی که از بازیگری دارد به من برای رسیدن به نقش کمک کرد. ما قبل از شروع تصویربرداری تمرین می‌کردیم و کارگردان سر صحنه بازی‌ها را روتوش می‌کرد.

سحرخیز افزود: بعد از مجموعه "راه بی‌پایان" مصر بودم نقشی متفاوت در تلویزیون بازی کنم. نغمه "ترانه مادری" با مینای "راه بی‌پایان" متفاوت است. مینا با پدرش روابط خوبی نداشت، افسرده بود و طبقه اجتماعی‌اش فرق داشت. نغمه دختری تحصیلکرده و مستقل است با داشتن مشکلاتی در زندگی سعی می‌کند فعال و سرزنده باشد.

وی با اشاره به تمرین‌هایی که قبل از تصویربرداری داشته‌اند گفت: گرچه تصویربرداری با پخش مجموعه چندان فاصله نداشت، اما تمرین‌هایی که با کارگردان و بازیگردان داشتیم ما را در آمادگی قرار می‌داد تا زمان تصویربرداری با مشکلی مواجه نباشیم. این تمرین‌ها کمک کرد بازی‌های مجموعه یکدست و هماهنگ باشد.

بازیگر فیلم‌های سینمایی "همخانه" و "انعکاس" درباره بازتاب‌های مجموعه "ترانه مادری" افزود: مجموعه زمانی پخش می‌شود که ما درگیر ضبط هستیم و می‌توانیم واکنش‌های بینندگان را ببینیم. خوشبختانه تا به حال واکنش‌ها مثبت بوده و بینندگان تلویزیون مجموعه را پسندیده‌اند.

سحرخیز ترجیح می‌دهد قدم‌های بعدی را با حساسیت بردارد و منتظر پیشنهادی متفاوت است. بازی این بازیگر جوان در مجموعه "ترانه مادری" دو روز پیش به پایان رسید و تصویربرداری تا یک هفته دیگر ادامه دارد. "ترانه مادری" به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام هر شب از شبکه سه پخش می‌شود.

کد خبر 738201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha