۸ شهریور ۱۳۸۸، ۹:۰۳

اخبار کوتاه ورزشی استان بوشهر

اخبار کوتاه ورزشی استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: درخشش تیم کونگ فو فایتنیگ استان در مسابقات کشوری، کسب مدال "مشت زن" و "سوارکار" بوشهری در مسابقات قهرمانی کشور و کسب مقام قهرمانی استان در اولین المپیاد ورزشی نابینایان و کم بینایان کشور از مهمترین اخبار ورزشی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، تیم کونگ فو فایتنیگ استان در مسابقات کشوری که در استان گیلان برگزار شد مقام دوم کشور را کسب کردند. این تیم در پایان مسابقات به یک نشان طلا توسط محمد مهدی موسوی و 5 نشان نقره توسط اقایان مرتضی رهنما، سعید ارجمندی، روح اله مظفری پور، بهرام فتحی زمان و سید امیر شفیعی رسیدند. این مسابقات با حضور 850 ورزشکار در قالب 29 تیم در شهرستان رودبار برگزار شد.

مشت زن بوشهری نشان نقره مسابقات قهرمانی کشور را بدست آورد

امیر دشتیان عضو تیم بوکس استان که جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان کشور به استان مازندران عزیمت نموده بود در وزن 51 کیلو گرم به مقام دوم و نشان نقره این رقابت ها رسید. در این مسابقات دشتیان با درخششی که از خود نشان داد به اردوی تیم ملی جوانان کشور نیز دعوت شد. این مسابقات با حضور 21 تیم در ساری برگزار شد.

کسب مدال نقره توسط سوارکار بوشهری

سوارکار بوشهری توانست در مسابقات استقامت کشور نشان نقره این مسابقات را کسب کند. صدرالله خنسیرعضو تیم سوارکاری استان که جهت شرکت در مسابقات 60 کلیومتر اسقامت قهرمانی کشور به شهرستان سپیدان عزیمت کرده بود به مقام نایب قهرمانی کشور رسید. این مسابقات با حضور 30 سوارکار در سپیدان برگزار شد.

بوشهر به مقام قهرمانی اولین المپیاد ورزشی نابینایان و کم بینایان کشور رسید

تیم بوشهر که جهت شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی کم بینایان و نابینایان کشور به تهران عزیمت کرده بود در رشته دو و میدانی با کسب 7 نشان طلا توسط آقایان سید عرفان حسینی و سجاد نیک پرست در رشته پرتاب نیزه، حسن سعیدی در پرش طول، مهرداد بیابانی در دو 200 متر فالح ناصری پوران در دو 100 متر، سوران محمدی در دو 800 متر، عبد الرسول پارسیان در پرتاب وزنه و یک نشان نقره توسط غلامر ضا تواضعی در رشته پرش طول رسیدند.

در رده تیمی نیز تیم بوشهر عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورد. در رده بانوان نیز تیم استان توسط زهرا آذره گر در رشته پرتاب نیزه به یک نشان برنز رسید. همچنین در رده جوانان نیز توسط رضا جلالی در رشته پرش طول به نشان طلا رسید.

تیم های برتر مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان استان برگزیده شدند

مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان استان با حضور 40 ورزشکار در قالب 4 تیم از شهرستانهای بوشهر خارگ، گناوه و دیلم در سالن دو هزار نفری فجر بوشهر بر گزار شد که در پایان تیم بوشهر به مقام قهرمانی رسید و تیم های خارگ و دیلم به ترتیب دوم و سوم شدند.

کد خبر 938175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha