۴ آذر ۱۳۸۸، ۱۹:۱۲

سردار نقدی مطرح کرد:

بسیج سازندگی با محوریت قشر نخبه برتر از جهاد سازندگی عمل کند

بسیج سازندگی با محوریت قشر نخبه برتر از جهاد سازندگی عمل کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز امیدواری کرد ساختاری مردمی بزرگتر از جهاد سازندگی در بسیج سازندگی با محوریت قشر نخبه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان عصر امروز چهارشنبه در همایش شکوه هجرت که در اردگاه شهید باهنر تهران برگزار شد گفت : حرکت‌های جهادی جوانان به معنای احساس مسئولیت نسبت به اطرافیان و تمرین کار برای خدا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در انجام فعالیت‌های جهادی فقط نباید به دنبال مطالبات برای جذب امکانات دولتی باشیم یادآور شد: در این زمینه باید از استعدادهای موجود استفاده کرده و از حضور داوطلبانه جوانان در این برنامه‌ها بهره برد. 

وی  با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی باید برای رفع مشکلات با شوراهای روستایی تعامل برقرار کنند، ادامه داد:   باید تلاش کنیم که فعالیت‌های خود را به صورت خالصانه و درست ارائه داده و به دنبال ارائه گزارش کار نباشیم. چون این گزارش ها برای محاسبات و کنترل پیشرفت کارها است.

سردار نقدی گفت : این گزارش‌ها برای ارزیابی لازم است اما تکیه ما به آمار نیست بلکه تکیه در کارهای جهادی در اخلاص بوده چون آن چیزی که برای رضای خدا باشد رشد می‌کند و انتظارمان این است که یک ساختار مردمی بزرگتر از جهاد سازندگی را در بسیج سازندگی با محوریت قشر نخبه ایجاد کنیم.

 

کد خبر 990655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha