۵ آذر ۱۳۸۸، ۱۴:۰۴

ناصح:

عوامل خدشه دار کردن وحدت بین مسلمانان پیرو خط دشمن هستند

استان تهران - خبرگزاری مهر: رئیس بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هرکسی که وحدت بین مسلمانان را خدشه دار کند بی شک در خط دشمن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر در کرج، سردار اسد الله ناصح ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اظهار داشت: ما به حق، ارزشهایمان را از ایثار، فداکاری، خون شهدا و از خود گذشتگی های رزمندگان و بسیحیان مملکت داریم.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت بسیج در جامعه گفت: برای رسیدن به این مهم توجه به جمله پر معنای امام خمینی (ره) که فرمودند "اگر تفکر بسیجی در هر جامعه ای حاکم شود آن جامعه در مقابل حوادث بیمه می شود" کفایت می کند.

ناصح با تاکید بر ضرورت آگاهی نسل جوان با رشادتها و از جان گذشتگی های رزمندگان اسلام افزود: برای این کار باید تاریخ را ورق بزنیم و به جوانها بگوییم چه اتفاقاتی رخ داده است که جایگاه بسیج به اوج خود در این زمان رسیده است.

رئیس بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح جایگاه والای بسیج در جامعه را مهم و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: نفکر بسیجی به جایی رسیده است که اکنون در بسیاری از کشورها مانند آمریکا با الگوبرداری از اعتقادات و آرمانهای بسیجی گروه های ایمان محور تشکیل می شود و بر خلاف دیگر گروه ها توسط حکومت اداره می شود.

ناصح افزود: آنها همان کاری را که ما در مساجد برای جوانها انجام می دهیم در کلیساها و مراکز مذهبی و فرهنگی شان انجام می دهند.

وی با یادآوری روز پیروی انقلاب اسلامی در بهمن سال 1357 گفت: توطئه دشمنان از همان روز پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و دشمنان از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی در گوشه و کنار مملکت دست به توطئه زدند.

وی با اشاره به ناکامی های دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان در رابطه با ایران اسلامی حادثه هفتم تیر را یادآور شد و گفت: تنها در این حادثه 72 تن از مسئولان دلسوز کشورمان را از ما گرفتند.

رئیس بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: هر کدام از توطئه های دشمن کافی بود تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هم بپاشد اما ایستادگی، مقاومت و اعتقادات ملت مانع رسیدن آنها به اهداف شومشان شد.

رزمندگان با شرایط سخت جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتند

سردار ناصح با یادآوری شرایط سخت جنگ تحمیلی و فشارهای زیادی که برای رزمندگان در این دوران بود، افزود: نیروهای رزمنده با شهامت و شجاعت برای رضای خدا و دفاع از اعتقادشان جنگیدند و خداوند نیز با آگاهی از نیاتشان برکاتش را نثار آنها می کرد.

وی با بیان خاطراتی از جنگ و هشت سال دفاع مقدس گفت: این جنگ در بدترین شرایط به ما تحمیل شد و ما نیز تنها با تکیه بر اعتقادهایمان و بی هیچ امکاناتی با آنها مبارزه کردیم.

سردار ناصح همت و غیرت رزمندگان و بسیجیان را در پیروزی انقلاب مهم دانست و یادآور شد: در زمان جنگ عراق با تجهیزات کامل و حمایت و پشتیبانی همه دنیا به ما حمله کرد در حالی که نیروهای ما از داشتن سلاح سبک نیز محروم بودند.

رئیس بازرسی ستادکل نیروهای مسلح رمز پیروزی انقلاب را تبعیت از ولی فقیه عنوان کرد و گفت: ما نباید آنچه باعث پیروزیمان شده است را از یاد ببریم.

در پایان این مراسم از برگزیدگان بسیجی با اهدای هدایایی نقدیر شد.

کد خبر 990827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha