۹ مرداد ۱۳۸۳، ۱۵:۴۹

پس از تسويه حساب با باشگاه پرسپوليس

ساشا ايليچ به تيم فوتبال استقلال اهواز پيوست

ساشا ايليچ دروازه بان مقدونيه ايي فصل گذشته پرسپوليس به تيم فوتبال استقلال اهواز پيوست.

به گزارش خبرنگار " مهر"  پس از آنكه ساشا ايليچ جلساتي را با علي پروين مديرفني تيم فوتبال پرسپوليس برگزار كرد طرفين به اين نتيجه رسيدند كه نمي توانند فصل آينده را در كنار يكديگر فعاليت كنند. اين در حاليست كه علي پروين در ابتداي فصل نقل و انتقالات عنوان كرده بود به وجود ايليچ در پرسپوليس نياز دارد اما پس از مذاكراتي كه با داود فنايي و ابراهيم ميرزاپور داشت نظرش عوض شد تا اين دروازه بان مقدونيه ايي نيزبه فكر تيم جديدي باشد.

ساشا ايليچ روز چهارشنبه هفته گذشته ازطريق مدير برنامه هايش صحبت هاي نهايي را با مسئولان باشگاه استقلال اهوازانجام داد و پس ازرسيدن به توافق نهايي با آنها رسما به اين تيم اهوازي پيوست. اين دروازه بان كه فصل گذشته نمايش نسبتا موفقي در پرسپوليس داشت با دريافت تمام مطالباتش ازپرسپوليس راهي استقلال اهوازشد. طلب ايليچ به گفته خودش 40 هزاردلار بوده است اما در ليست اكبر غمخوار طلب او را 20 هزار دلار قيد كرده بودند كه اين موضوع باعث بوجود آمدن اختلافاتي بين ساشا و باشگاه شده بود.
علاوه بر ساشا ايليچ ، داركو دراژيچ نيز با مسئولان باشگاه پرسپوليس تسويه حساب كامل را انجام داد اما فعلا با هيچ تيمي به توافق نرسيده است.

کد خبر 99202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha