۲۵ فروردین ۱۳۸۹، ۱۰:۳۸

انتقاد از وضعیت مبهم ریاست جهاد دانشگاهی/ کاهش بازدهی جهاد دانشگاهی

انتقاد از وضعیت مبهم ریاست جهاد دانشگاهی/ کاهش بازدهی جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی تأخیر مکرر در برگزاری جلسه هیئت امنا جهت انتخاب رئیس این نهاد را موجب کاهش بازدهی جهاد دانشگاهی دانست و گفت: زمان برگزاری جلسه هیئت امنا هنوز مشخص نشده و جهاد دانشگاهی همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد.

حمیدرضا طیبی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دلیل تاخیر مکرر جلسه هیئت امنا برای انتخاب ریاست جهاد دانشگاهی گفت: باید از هیئت امنا بپرسید که چرا این جلسه مکررا به تعویق می افتد اما به طور کلی این بلاتکلیفی عملکرد جهاد را تحت تاثیر قرار داده و در برخی موارد منجر به کاهش بازدهی مطلوب آن بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسه هیئت امنا برای مشخص شدن بحث ریاست در جهاد دانشگاهی افزود: البته ما اعلام کردیم که بدون توجه به جلسه هیئت امنا همچنان با تلاش و کار مضاعف به اجرای اهداف این نهاد می پردازیم.
 
رئیس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: بنده برای ادامه مسئولیت خود از آمادگی کامل برخوردار هستم چرا که برنامه ریزی های مناسبی را برای فعالیتهای جهاد در سراسر کشور در نظر گرفته و در حال انجام آنها هستم اما در عین حال آمادگی واگذاری این مسئولیت به شخص دیگر را نیز دارم.
 
طیبی در پاسخ به این سئوال که آیا تا آخر اردیبهشت ماه این جلسه برگزار می شود یا خیر عنوان کرد: زمان برگزاری جلسه نامعلوم است اما من کار خود را با جدیت به انجام می رسانم و هر زمان که جلسه تشکیل شد تصمیمگیری برای ریاست این نهاد صورت می گیرد.
 
به گزارش مهر، دوره سه ساله ریاست حمید رضا طیبی در جهاد دانشگاهی به پایان رسیده و حدود چهار ماه است که هیئت امنای جهاد دانشگاهی قصد دارد طی جلسه ای درباره ابقای طیبی در این مسئولیت یا انتخاب فردی جدید برای ریاست جهاد دانشگاهی تصمیم گیری کند اما این جلسه تاکنون برگزار نشده است.
 
رئیس جهاد دانشگاهی، وزیر علوم (یا نماینده وزیر)، وزیر بهداشت (یا نماینده وزیر)، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون رئیس جمهور، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها (یا یکی از اعضای شورای نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاهها) و سه نفر از شخصیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی (به پیشنهاد رئیس جهاد دانشگاهی) از اعضای هیئت امنای جهاد دانشگاهی هستند.
کد خبر 1063694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha