۸ مهر ۱۳۸۹، ۱۳:۵۶

عملیات مسلم‌ابن‌عقیل در بیرجند مستندسازی می ‌شود

عملیات مسلم‌ابن‌عقیل در بیرجند مستندسازی می ‌شود

بیرجند – خبرگزاری مهر:‌ مدیر حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: عملیات مسلم‌ابن ‌عقیل توسط گروه مستند‌ساز حوزه هنری این استان بر اساس زندگینامه شهید رجبعلی آهنی مستندسازی می‌ شود.

به گزارش خبرنگار مهر در بیرجند، مهدی حبیبی پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید از رزمایش مسلم‌ابن‌عقیل اظهار داشت: تصویربرداری مستند این عملیات همزمان با هفته دفاع مقدس و برگزاری رزمایش مسلم‌ابن‌عقیل در بیرجند انجام می شود.

وی از برگزاری شب شعر و خاطره دفاع مقدس در بیرجند خبر داد و یادآور شد: مراسم شب شعر و خاطره این هفته حوزه هنری با موضوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس و با حضور شاعران و فعالان عرصه ادبیات دفاع مقدس در استان برگزار شد.

مدیر حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار داشت: مراسم شب شعر و خاطره در محل سالن ابن‌حسام خوسفی واقع در طبقه فوقانی سینما بهمن بیرجند، برگزار شده است و به همین مناسبت نمایشگاه عکس نیز در بیرجند برپا شد.

حبیبی گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 72 اثر از هنرمندان سراسر کشور با موضوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس در محل حسینیه رزمایش مسلم‌ابن‌عقیل برگزار شده است.

وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان با بازدید از این نمایشگاه می‌توانند با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند و از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهیدان آگاهی یابند.

رزمایش مسلم‌ابن‌عقیل که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود در دشت علی ‌آباد بیرجند از روز دوشنبه هفته جاری به مدت 20 روز در حال برگزاری می باشد.

کد خبر 1161812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha