۱۰ آبان ۱۳۸۹، ۱۰:۲۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

وضعیت احمدرضا احمدی رو به بهبود است

وضعیت احمدرضا احمدی رو به بهبود است

احمدرضا احمدی که از چند شب پیش و به دلیل ابتلا به بیماری ذات‌الریه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه تهران بستری است، بهبودی نسبی خود را بازیافت.

شهره حیدری همسر این شاعر در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز خشنودی از بهبودی نسبی وی گفت: آقای احمدی الان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است ولی وضعیتش نسبت به روزهای قبل بهتر است.

وی درباره احتمال انتقال او به بخش عمومی بیمارستان، افزود: باید عفونت‌های ریوی بهبود پیدا کند تا این اتفاق بیفتد. پزشکان در حال مداوای او هستند، ما هم امیدواریم هر چه زودتر مرخص شود.

همسر این شاعر همچنین با تکذیب خبر نگارش یک نمایشنامه توسط احمدرضا احمدی طی چند روزی که وی در بیمارستان بستری بوده است، گفت: او در چنین شرایطی نمی‌تواند کتاب بنویسد. این نمایشنامه را قبل‌تر نوشته بود و فقط چند جمله پایانی آن را زمانی که در بخش عمومی بستری بود، نوشت.

صبح امروز یکی از سایت‌های خبری از نگارش نمایشنامه‌‌ای با عنوان "فرودگاه - پرواز 707" توسط احمدرضا احمدی برای داوود رشیدی و در بستر بیماری خبر داده بود.

احمدرضا احمدی از چهارشنبه هفته گذشته به دلیل ابتلا به بیماری ذات‌الریه به بیمارستان آتیه منتقل شد. او آبان ماه سال گذشته هم به دلیل مشکلات ریوی در بخش post - ccu همین بیمارستان (آتیه) بستری شده بود که خوشبختانه با مراقبت‌های پزشکی بهبود یافت. این شاعر پیشکسوت البته 2 بار و به فاصله چندسال متوالی دچار سکته قلبی شده بود و چند بار هم تحت جراحی چشم‌ قرار گرفته است.
 
احمدرضا احمدی متولد سال 1319 در کرمان است. این شاعر با چاپ کتاب "طرح" به جامعه شعر کشور معرفی شد و از آن پس با  انتشار آثار متعددی به تثبیت جایگاه خود پرداخت که از جمله می توان به این دفاتر شعر اشاره کرد: روزنامه شیشه‌ای، قافیه در باد گم می‌شود، هزار پله به دریا مانده است و از نگاه تو زیر آسمان لاجوردی. وی همچنین آثار متعددی برای کودکان منتشر کرده است.

کد خبر 1182498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha