۱۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۳:۱۶

با حضور 5 دانشگاه کشور /

نخستین همایش آموزش در ایران 1404 برگزار می شود

نخستین همایش آموزش در ایران 1404 برگزار می شود

نخستین همایش آموزش در ایران 1404 توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور 5 دانشگاه مطرح کشور، آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام نخستین "همایش آموزش در ایران 1404" را در راستای ترویج و زمینه سازی برای تحقق چشم انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه سال جاری برگزار می کند.

این همایش با همکاری و مشارکت فعال نهادهای شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و همچنین کمیسیون های آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و با حضور دانشگاه های تهران، علوم پزشکی تهران، صنعتی شریف، علامه طباطبایی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

صاحبنظران، پژوهشگران، استادان و محققان این حوزه می توانند با مشارکت در برگزاری همایش در قالب حضور در نشست های تخصصی، ارائه سخنرانی و مقالات خود حضور داشته باشند.

اهداف همایش آموزش در ایران 1404، ارائه چشم انداز روشن از وضعیت آموزش در ایران 1404، بررسی مسیرهای رسیدن به چشم انداز آموزش در ایران 1404 و شناسایی چالش های وضعیت فعلی آموزش در کشور است.
 

کد خبر 1325179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha