۲۱ خرداد ۱۳۹۰، ۱۶:۱۳

دبیر جدید کمیسیون تعزیرات حکومتی گندم، آرد و نان تهران معارفه شد

تهران - خبرگزاری مهر: مراسم تودیع ومعارفه دبیر کمیسیون تعزیرات حکومتی ویژه گندم، آرد و نان شهرستان تهران در محل فرمانداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم صبح امروز با حضور ترکی معاون توسعه و منابع انسانی و سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری تهران، نایبی معاون استاندار و فرماندار تهران و جمعی از مدیران و کارکنان فرمانداری انجام شد.

فرماندار تهران در این مراسم، تودیع و معارفه را سنتی حسنه برای قدردانی از زحمات مدیران پر تلاش خواند و یادآور شد: این سنت باعث تقویت سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

محسن نایبی با تقدیر و تشکراز زحمات و فعالیت‌های مخلصانه کامران فتاحی در مدت خدمت در ستاد تعزیرات حکومتی ویژه گندم، آرد ونان فرمانداری شهرستان تهران ابراز امیدواری کرد: رضا زاهدی فتحی نیز بتواند با تلاش، پشتکار، خلاقیت و نوآوری در کار و نیز با استفاده از تجربیات دبیر قبلی کمیسیون تعزیرات حکومتی ویژه گندم، آرد و نان شهرستان تهران با شتاب و پویایی بهتری در راستای اهداف و سیاست‌های دولت حرکت کند و باعث موفقیت فرمانداری تهران در خدمت رسانی به مردم شریف تهران شود.

در پایان این مراسم، لوح یادبودی به پاس قدردانی از زحمات فتاحی، دبیر قبلی کمیسیون تعزیرات حکومتی ویژه گندم، آرد و نان شهرستان تهران از سوی نعمت الله ترکی، معاون توسعه و منابع انسانی و سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری تهران به وی اهدا شد.

کد خبر 1332450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha