۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۲:۰۹

همایش توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد اردبیل برگزار شد

همایش توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد اردبیل برگزار شد

نمین - خبرگزاری مهر: اولین همایش آموزشی توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان اردبیل با حضور معاونان، کارشناسان و نیروهای مردمی در شهرستان نمین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه این همایش اظهار داشت: این همایش با هدف توسعه‌ حوزه‌ مشارکتهای مردمی و با حضور 120نفر از فعالین و نیروهای مشارکتهای مردمی این نهاد برگزار شد.

بهروز زلالی اضافه کرد: در این کارگاه دو روزه‌ آموزشی موضوعاتی نظیر اصول و مبانی توسعه مشارکتهای مردمی، احسان، انفاق و تاثیرات آن در زندگی فردی و اجتماعی، گسترش و تعامل صحیح با مخاطبین و... مطرح و مورد آموزش و بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای افزایش و ارتقا مشارکتهای مردمی در این نهاد خدمات رسان افزود: هم اکنون کمیته‌ امداد استان توانسته است بر مبنای مردم باوری و اعتماد به موفقیتهای چشمگیری دست پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یادآور شد: بی شک با اعتماد سازی کامل علاوه بر رسیدگی به خانوارهای تحت حمایت می توانیم در جذب خیرین و نیکوکاران به صورت موفق عمل کنیم.

در این مراسم امام جمعه‌ شهرستان نمین نیز ضمن تقدیر از عملکرد کمیته‌ امداد این شهرستان با بیان اینکه احسان و انفاق باید در جامعه اسلامی مورد توجه شهروندان قرار داشته باشد، گفت: معنای اصلی احسان اتقان و متقن بودن در کاری است که به صورت دقیق و کارآمد انجام شود.

حجت الاسلام علی رحیمی با اشاره به تاثیر احسان و انفاق در زندگی فردی و اجتماعی ابراز داشت: پیامبران الهی تمامی امورات را به نحو احسن و عالی انجام می داده اند، بنابراین لقب محسنین به آنها داده شده است.

وی اخلاص، تقوا و محبت را از مؤلفه های اصلی کارکنان امداد در احصا حقوق نیازمندان خواند و تصریح کرد: در حال حاضر مجموعه‌ کمیته امداد با رعایت این مؤلفه ها به شکوفائی چشمگیری دست یافته است. 

کد خبر 1345492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha