۱۹ مرداد ۱۳۹۰، ۱۳:۱۳

باقرلاریجانی خواستار شد:

مشارکت اعضای هیئت علمی در انتخاب هیئت ممیزه دانشگاه

مشارکت اعضای هیئت علمی در انتخاب هیئت ممیزه دانشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران طی نامه ای به اعضاء‌ هیئت علمی خواستار مشارکت جدی آنان در امر انتخاب اعضاء هیئت ممیزه دانشگاه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر باقر لاریجانی در این نامه خطاب به اعضای هیئت علمی دانشگاه یادآور شده است: جلب مشارکت اساتید در پیشبرد امور دانشگاه از ضرورتهای غیرقابل انکار و اولویتهای مهم در یک محیط برجسته علمی است و هیئت رئیسه دانشگاه نیز اهتمام دارد تا با نظرخواهی از طرق مختلف، مشارکت اعضای هیئت علمی را مبنای عمل خود قرار دهد و آن را به عنوان یک راهبرد اصلی در نظر بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، هیئت ممیزه را یکی از نهادهای اصلی دانشگاه برشمرده و خاطرنشان کرد: سابقه انتخاب اعضای هیئت ممیزه دانشگاه با نظرخواهی از اعضای هیئت علمی به سال 86 باز می‌گردد که برای نخستین بار انتخاب این هیئت با نظرخواهی از همکاران هیئت علمی صورت پذیرفت.

در ادامه این نامه آمده است: برای دومین بار از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران خواسته می شود با مراجعه به صفحه اصلی سایت دانشگاه و ملاحظه فهرست اسامی اعضای هیئت علمی (دانشیار و استاد) دانشکده مورد نظر، افراد مورد نظر خود را انتخاب کرده و با درج نام و نام خانوادگی کامل آنها در فرم پیوست حداکثر تا تاریخ اول شهریور 90 به دفتر ریاست دانشکده یا بیمارستان محل خدمت خود تحویل دهند.

در بخش دیگری از این نامه یادآور شده است: 13 نفر در میان اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی، 2 نفر در میان اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی، 3 نفر در میان اعضای هیئت علمی دانشکده داروسازی و 4 نفر در میان اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت قرار می گیرند که این تعداد براساس نسبت هیئت علمی دانشیار و استاد دانشکده مربوطه تعیین شده است.

همچنین در خصوص دانشکده‌هایی که تعداد اساتید و دانشیاران آنها محدود است، کمیته تخصصی آنها در سایر دانشکده‌ها تشکیل می شود و بر این اساس اعضای هیئت علمی دانشکده‌های پرستاری و مامایی و توانبخشی نیز اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی و اعضای هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی و دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی پزشکی، اعضای هیئت علمی دانشکده بهداشت را انتخاب خواهند کرد.

احکام اعضای هیئت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی تهران طبق مصوبات و ضوابط پس از تأیید نهایی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر می شود.

کد خبر 1380267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha