۲۸ آذر ۱۳۹۰، ۱۰:۳۲

جهانتیغی:

ارتقا آموزش فنی و حرفه ای در زندان ها از الویت های سازمان فنی و حرفه ای است

ارتقا آموزش فنی و حرفه ای در زندان ها از الویت های سازمان فنی و حرفه ای است

زاهدان - خبرگزاری مهر: مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: ارتقا فعالیت های آموزش فنی و حرفه ای در زندان ها با راه اندازی و ایجاد رشته های جدید الویت و هدف اصلی این سازمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جهانتیغی عصر یکشنبه در جلسه ای مشترک با مدیر کل زندان های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هدف این سازمان توسعه و تجهیز مراکز فنی و حرفه ای در زندان های استان و برگزاری و اجرای دوه های آموزشی جدید و نو است.

وی گفت: همچنین ارتقا و گسترش فعالیت های آموزشی و ایجاد و راه اندازی دوره های آموزشی جدید در این مراکز با بکارگیری مربیان مجرب و کارآمد و ورود به عرصه های جدید آموزشی از دیگر اهداف اصلی این سازمان است.

علیرضا بابایی مدیر کل زندان های سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با تاکید بر توسعه و گسترش رشته های فنی و حرفه ای جهت اشتغالزایی مددجویان در زندان ها بیان داشت: بهره گیری و استفاده از مربیان مجرب و کارآمد در مراکز آموزشی رشته های فنی و حرفه ای در زندان ها و توسعه و گسترش رشته های فنی و مهارتی با بکارگیری دانش روز  به خصوص در کانون اصلاح و تربیت، تاثیر بسزایی در پویایی و خلاقیت مددجویان و گسترش اشتغالزایی در زندان ها و فراهم سازی بستر بازگشت سالم مددجویان به جامعه را در بر خواهد داشت.

کد خبر 1487305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha