۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۰۹

مقبلی:

اردوهای جهادی بستری کاربردی برای تحقق شعار تولید ملی است

اردوهای جهادی بستری کاربردی برای تحقق شعار تولید ملی است

پاکدشت – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان پاکدشت اردوهای جهادی مانند طرح هجرت 3 را بستری کاربردی برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی مقبلی ظهر شنبه در جلسه ستاد طرح هجرت 3 شهرستان پاکدشت افزود: تفکر ناب جهادی و تلاش‌های خالصانه فعالان این عرصه و نیز انتقال و تبادل تجربیات به دست آمده از اجرای اردوها در مناطق محروم کشور بین گروه‌های جهادی خودباوری را در اجتماع نهادینه می‌ کند.

وی فرهنگسازی را زیربنای گسترش توسعه جهاد و جهادگری در حوزه‌های مختلف دانست و افزود: همه دستگاه‌های عامل باید با تعامل و هم‌اندیشی در این حوزه از فعالیت به ویژه سازمان آموزش و پرورش در راستای اشاعه معنویت و تأمین نیازهای معنوی در قالب برنامه‌های فرهنگی تلاشی مضاعف را در رویکرد فعالیتی خود قرار دهند.

اردوهای جهادی فرصتی برای افزایش اعتماد به نفس ومهارت جوانان است

فرماندار پاکدشت اضافه کرد: اردوهای جهادی فرصتی برای افزایش اعتماد به نفس ومهارت جوانان است و نقش تعیین کننده ای در آینده جوانان کشور دارد.

وی تأکید کرد: ایجاد و تقویت حس مسئولیت ‌پذیری در بین افراد، ایجاد روحیه جهادی، پرکردن اوقات فراغت جوانان، دستیابی به خودباوری و استقلال و کسب مهارتهای زندگی در میان آنها از مهم‌ترین رهاوردهای برگزاری طرح هجرت 3 است.

مقبلی به کارگیری توان و استعدادهای جوانان را امری ضروری برشمرد و افزود: برنامه ‌ریزی مدون برای دوره بالندگی جوانان نقشی اثرگذار دارد، به نحوی که در این برهه زمانی فرد، جایگاه واقعی توانمندیهای خود را می‌ شناسد.

وی بابیان اینکه کیفی‌ سازی خدمات فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و استحکام ریشه‌های انقلاب در دورترین روستاهای محروم کشور فلسفه حرکتهای جهادی است، اظهار داشت: طرح " اردوهای هجرت " سبب شکوفایی خلاقیت و ابتکار جوانان در قالب فعالیت گروهی می ‌شود و جوانان در طول اجرای این طرح به خودباوری می ‌رسند.

اجرای کارشناسانه طرح اردوها نقشی اثربخش و مضاعف در تحقق شعار امسال دارد

فرماندار شهرستان پاکدشت ادامه داد: اجرای کارشناسانه طرح اردوهای هجرت 3 در چارچوب برنامه دقیق نقشی اثربخش و مضاعف در تحقق شعار امسال در همه عرصه‌ها خواهد داشت.

وی گفت: رویکرد بسیج سازندگی در راستای توسعه و غنی ‌سازی اوقات فراغت جوانان به صورت هدفدار، پایدار و همه‌ جانبه، عدالت‌ محور به محرومیت ‌زدایی گرایش محسوسی داشته و دارد.

مقبلی تصریح کرد: فعالیتهای بسیج سازندگی در اردوهای جهادی، جلوه‌ای از زیبایی‌های انقلاب، انتقال ارزشهای اولیه نظام مقدس و تفکر جهادی به نسل آینده است.

کد خبر 1632950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha