۲۰ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۲

شورابی خبر داد:

پیشرفت 20 درصدی بزرگراه آزادشهر - بجنورد

پیشرفت 20 درصدی بزرگراه آزادشهر - بجنورد

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: بزرگراه بجنورد – آزادشهر 20 درصد پیشرفت دارد و تاکنون بیش از 9 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی جوان شورابی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بزرگراه بجنورد - آزادشهر به طول 155 کیلومتر، خط ریلی گرگان- اینچه برون به طول 80 کیلومتر، احداث و بهسازی 250 کیلومتر راه روستایی و تکمیل سه بیمارستان گرگان، بندرگز و گنبد در زمره پروژه های مهر ماندگار قرار دارند.

رئیس شورای حمل و نقل گلستان گلستان گفت: خط ریلی گرگان- اینچه برون یکی دیگر از این پروژه ها ست که مطالعات مقدماتی و اقدامات اولیه آن با هزینه 17 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده و با قوت و قدرت در جریان است.

شورابی ادامه داد: درسفری که ریاست جمهوری به همراه وزرای راه و شهرسازی و بهداشت و درمان در اردیبهشت ماه سال به استان داشتند، بیمارستان آموزشی 267 تختخوابی گرگان مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت و هم اینک در حال بهره برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: بیمارستان بندرگز با 70 درصد و بیمارستان 96 تختخوابی گنبدکاووس با 100 درصد پیشرفت فیزیکی به ترتیب ظرفیت پذیرش 121 و 143 بیمار را دارند و در مرحله تکمیل تجهیزات هستند.

شورابی گفت: احداث و بهسازی 250 کیلومتر راه روستاهای بالای 50 خانوار نیز از دیگر پروژه های مهر ماندگار است که براساس زمان بندی انجام شده بناست تا پایان دولت نهم به پایان برسند.
کد خبر 1646519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha