۲۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۴۰

محمودی:

مسئله فلسطین امری راهبردی برای جمهوری اسلامی است

مسئله فلسطین امری راهبردی برای جمهوری اسلامی است

کنگان - خبرگزاری مهر: امام جمعه کنگان گفت: مسئله فلسطین امری راهبردی برای جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایان ماه مبارک رمضان خواستار بهره‌گیری بیشتر مسلمانان از این ایام شد و اظهار داشت: روزهای آخر رمضان باید روزهای تضرع و دعا باشد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه ویژه‌ای است که همه باید سعی کنیم بیشترین بهره را از این ماه ببریم و همه باید سعی کنند از فیوضات معنوی ماه رمضان به عنوان ذخیره ای برای ماه های دیگر سال بهره برد.

امام جمعه کنگان  به حضور گسترده مردم شهرستان کنگان در راهپیمائی روز جهانی قدس اشاره کرد و بیان داشت: این حضور پرشور و گسترده مشت محکمی بر دهان استکبار به‌ویژه رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی است.

وی به اهمیت بسیار بالای روز جهانی قدس اشاره کرد و  مسئله فلسطین را امری راهبردی برای جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد : امروز آنهایی که دنبال ناامنی در سوریه‌اند به دنبال ضربه زدن به فلسطین و اثبات وفاداری به رژیم اشغالگر قدس هستند اما بیداری اسلامی در منطقه دودمان دیکتاتورها ، غرب و آمریکا و اسرائیل را بر باد خواهد داد.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: روز قدس روز فریاد مسلمین بر علیه اشغالگران قدس و از ابتکارات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است و اگر امروز یاد فلسطین در دنیا زنده است به برکت تلاش و حضور در صحنه مردم انقلابی ایران است.

خطیب جمعه کنگان در بخش دیگر با اشاره به زلزله غم انگیز آذربایجان شرقی و بازدید سرزده رهبر انقلاب از مناطق زلزله زده گفت: وظیفه اسلامی و انسانی همه ما توجه به آلام و مشکلات برادران خود در آذربایجان شرقی است و ملت ایران یقینا با تبعیت از رهبری و مراجع عظام تقلید در کاهش آلام مردم آن خطه همت می‌گمارند.

کد خبر 1675611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha