۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۲۰:۵۲

سنگدوینی اعلام کرد:

اتمام گازرسانی به پروژه مهر ماندگار شش شهرستان گلستان

اتمام گازرسانی به پروژه مهر ماندگار شش شهرستان گلستان

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرعامل گاز گلستان گفت: در حال حاضر عملیات اجرای گازرسانی به پروژه های مهر ماندگار شهرستانهای گرگان، مینودشت، مراوه تپه، گمیشان و آق قلا هر کدام با دو پروژه و همچنین شهرستان گالیکش با سه پروژه به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سنگدوینی عصر شنبه در حاشیه بازدید از طرح های گازرسانی گرگان افزود: از مجموع 30 پروژه گازرسانی مهر ماندگار استان گلستان در حال حاضر تعداد 22 پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
وی افزود: در حال حاضردر مجموع 30 پروژه گازرسانی مهر ماندگار به طور میانگین حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که انشاء الله برابر برنامه اجرا خواهد شد.
 
مدیرعامل گاز گلستان تصریح کرد: در شهرستان گنبد که با 10 پروژه بیشترین حجم پروژه های مهر ماندگار را دارد، تاکنون هفت روستا و در شهرستان کلاله از مجموع سه پروژه تعداد دو پروژه مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: عملیات گاز رسانی در اغلب شهرستانهای استان که پروژه مهر ماندگار در آن تعریف شده پایان پذیرفته است و در مرحله نصب انشعاب قرار دارند.
 
مدیرعامل گاز گلستان افزود: برای گازرسانی به 30 پروژه روستایی مهر ماندگار استان گلستان در مجموع  107 میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد هزینه شده است.
 
سنگدوینی به طرح گازرسانی به مجموعه پیشکمر اشاره و اضافه کرد: با هماهنگی های بعمل آمده  به منظور تسهیل در اجرای عملیات گازرسانی به 12 روستای مجموعه پیشکمر شهرستان کلاله این روستاها را به دو مجموعه جداگانه تقسیم  کردیم.
 
وی افزود: بعد از طراحی ، انتخاب پیمانکار و صدور ابلاغ  بکار شش روستای کوگچه، کولی بایندر، آق یاجی، بلوچ آباد گوگچه، قره جه، صوفیان مجموعه اول عملیات اجرایی آن با  45 کیلومتر شبکه گذاری از نیمه دوم سال 90 آغاز و در شرف انجام است.

مدیرعامل گاز گلستان با بیان اینکه برای این  شش پروژه  اعتباری در حدود 12  میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: تاکنون تعداد دو روستای قره جه و صوفیان این مجموعه افتتاح شده است و انشاء الله چهار روستای دیگر نیز با 50 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری از نعمت گاز بهره مند خواهند شد. 
 
وی اظهار داشت: عملیات اجرایی شش روستای مجموعه دوم شامل روستاهای پیشکمر، زابل آباد گوگچه، تیمور آباد، کسر پیشکمر، سایت فراغی و چروک پیشکمر نیز شروع شده و امیدواریم تا پایان سال 92 روستاهای این مجموعه را نیز با 55  کیلومتر شبکه گذاری و  حدود 20 میلیارد ریال از نعمت گاز بهره مند گردند.
 
سنگدوینی در پایان افزود: امید است با اتمام عملیات گاز رسانی به 12 روستای مجموعه پیشکمر از شهرستان کلاله بالغ بر 8  هزار  نفر ازمردم شریف این روستاها از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
کد خبر 1691986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha