۳۰ دی ۱۳۹۱، ۷:۵۰

جامعی به مهر خبر داد:

ادامه فیلمبرداری "چهار باندی" در تهران و کرج

ادامه فیلمبرداری "چهار باندی" در تهران و کرج

فیلمبرداری فیلم سینمایی "چهار باندی" در ژانر دفاع مقدس در تهران و کرج ادامه دارد.

عزت‌الله جامعی‌ندوشن، تهیه‌کننده فیلم سینمایی "چهار باندی" در گفتگو با خبرگزاری مهر خبر داد: فیلمبرداری فیلم سینمایی "چهارباندی" از 17 دی ماه آغاز شد. فیلمبرداری این کار که نزدیک به 30 درصد آن جلوی دوربین رفته است، در مهرشهر کرج و تهران ادامه دارد.
 
وی افزود: محمدجعفر باقری‌نیا کارگردانی این کار را بر عهده دارد؛ فیلمسازی که دومین تجربه فیلمسازی خود را پشت سر می‌گذارد. فیلمنامه این کار که یک اثر دفاع مقدسی است توسط خود کارگردان نوشته شده است.
 
این تهیه‌کننده ادامه داد: این فیلم داستان رزمنده‌ای است که دکه کتابفروشی دارد. وی با همرزمانش و بچه‌های محل جلسات مختلفی در این دکه برگزار می‌کند، اما اتفاقی روی می‌دهد که...
 
جامعی ندوشن اضافه کرد: احمد نجفی، رضا رویگری، نسرین مقانلو، نیما شاهرخ‌شاهی، شهره قمر، مهتاب سعیدی، علی رضا جامعی و... از جمله بازیگران این کار هستند. این کار قرارست سال 91 در سینماهای کشور اکران شود.

وی درباره کار دیگرش هم به مهر چنین خبر داد: متاسفانه فیلم سینمایی "فیلادلفی" هنوز فرصت اکران پیدا نکرده است. در ضمن ساخت فیلمنامه "شب منامه" که برای آن پروانه ساخت دریافت کرده‌ام هنوز به دلیل پیدا نکردن سرمایه‌گذار، در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد.

کد خبر 1792619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha