۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۳۵

علی امیری در گفتگو با مهر:

برای استقلال موضوع فجر تمام شد/ شکایت‌مان را از شیرازی‌ها پس گرفتیم!

برای استقلال موضوع فجر تمام شد/ شکایت‌مان را از شیرازی‌ها پس گرفتیم!

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای دیدار این تیم برابر فجرسپاسی گفت: ما شکایت خودمان را از این باشگاه پس گرفته‌ایم و از نظر باشگاه استقلال این موضوع تمام شده است.

علی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: ما به خاطر این حرف و حدیث ها از باشگاه فجرسپاسی شکایت کرده بویم ولی بعد از صحبت های جعفری مدیرعامل این باشگاه شکایت خودمان را پس گرفتیم چرا که از نظر باشگاه استقلال این موضوع دیگر خاتمه یافته تلقی می شود.

وی در خصوص گفتگوهایش با مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی توضیح داد: سردار جعفری از دوستان ماست و همواره با وی و باشگاه فجر تعامل خوبی داشته ایم. دیروز من در این باره با جعفری صحبت کردم و خودتان هم دیدید که مدیر عامل باشگاه فجر همه حرفهای سرپرست این تیم را تکذیب کرد و گفت که منظور آنها حرف و حدیث های اخیر نبوده است.

معاون باشگاه استقلال در خصوص این اظهار نظر سرمربی تیم تراکتورسازی که برنامه ریزی لیگ به سود استقلال است، عنوان کرد: برنامه ریزهای لیگ را مگر ما انجام می دهیم؟ این را دیگر سازمان لیگ تعیین می کند که تیم‌ها چه زمانی به میدان بروند. ما حتی به خاطر زمان بازی معوقه با پیکان هم حرفی نزدیم. استقلال تنها تیم لیگ است که در این زمینه کمترین اعتراض را داشته است. حتی زمانی که گفتند باید روی چمن مصنوعی بازی کنید هم اعتراضی نکردیم. این نشان می دهد که ما کم حاشیه ترین تیم لیگ هستیم.

امیری در خصوص جلسه چندی پیش مسئولان این باشگاه در دفتر ریاست جمهوری برای دریافت کمک مالی گفت: پیگیر این موضوع هستیم ولی این جلسه هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی درباره برنامه ریزهای این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا نیز خاطرنشان کرد: استقلال برای اولین بار نیست که در این رقابتها شرکت می کند. همه کارهای لازم توسط روابط بین الملل باشگاه انجام گرفته و مشکلی در این باره نداریم.

کد خبر 2000717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha