یورش صهیونیستها به منازل مردم/

نظامیان رژیم اشغالگر قدس 20 جوان فلسطینی را ربودند

نظامیان رژیم اشغالگر قدس 20 جوان فلسطینی را ربودند

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود به منازل مردم کرانه باختری برای سومین روز پیاپی، 20 جوان فلسطینی را ربودند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز حدود 20 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند که بیشتر این افراد ساکن شهر نابلس بودند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به شرق نابلس، اردوگاه بلاطه و تعدادی از منازل، چندین فلسطینی را بازداشت کردند.

این در حالی است که میان جوانان و نظامیان رژیم اشغالگر قدس در شرق نابلس و محله المعادین در غرب نابلس درگیری هایی رخ داد.

خبرنگار فلسطین الیوم با اشاره به اینکه حملات سازماندهی شده نظامیان رژیم اشغالگر به منازل فلسطینیان در استانهای کرانه باختری و بازداشت جوانان با هدف از بین بردن جنبش مردمی برای سه روز پیاپی صورت گرفته، خاطر نشان کرد: نظامیان رژیم اشغالگر، شامگاه دیروز تجمع اعتراضی را در ایست بازرسی حواره سرکوب کردند.

در همین راستا، نظامیان رژیم اشغالگر قدس سه جوان و یک نوجوان را از روستای بیت فجر و اردوگاه عایده در بیت لحم و سه جوان دیگر را در ساعات پایانی شامگاه دیروز بازداشت کردند.

شایان یادآوری است که در مناطق مختلف کرانه باختری جنبش های مردمی در اعلام همبستگی با اسیران دربند رژیم صهیونیستی به ویژه پس از به شهادت رسیدن عرفات جرادات، حاکم است.

این در حالی است که شماری از اسرای فلسطینی از جمله سامر العیساوی، جعفر عزالدین، طارق قعدان،  ایمن الشروانه و سامر البرق دست به اعتصاب غذا زده اند.

کد خبر 2013029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha