۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۵

رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد:

سال جدید را با 400 میلیون بدهی شروع می‌کنیم/ از اعتبارمان استفاده می‌کنیم

سال جدید را با 400 میلیون بدهی شروع می‌کنیم/ از اعتبارمان استفاده می‌کنیم

محمد پولادگر با بیان اینکه این فدراسیون مشکلات مالی دارد گفت: باید سال آینده را با 400 میلیون تومان بدهی آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون تکواندو در پایان نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص شایعه اختلافش با هادی ساعی، گفت: هیج اختلافی با هادی ساعی ندارم.

وی در خصوص شرایط یوسف کرمی، کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران افزود: یوسف از تکواندوکاران قدیمی و با تجربه ایران است. تجربه کرمی برای فدراسیون سرمایه است و ما به سادگی این سرمایه را از دست نخواهیم داد.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص شایعه های ایجاد شده در انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان و اینکه آذرمهر سرمربی تیم ملی تمایل زیادی به استفاده از شاگردان خودش دارد، خاطر نشان کرد: سالهاست که مسابقات انتخابی طبق روال و با حضور داوران برجسته و بر اساس قوانین برگزار می شود و اصلا چنین مسائلی در آن نیز وجود ندارد. بازیکنان تیم ملی تکواندو در مسابقات انتخابی بر اساس شایستگی ها انتخاب می شوند.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون اظهار داشت: سال آینده را با 400 میلیون تومان آغاز خواهیم کرد. شرایط مالی خوبی را نداریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا اردوهای تیم ملی را به صورت مداوم پیگیری کنیم. سعی می کنیم از اعتبار خودمان استفاده کنیم.

پولادگر در پاسخ به این سئوال که آیا مجددا برای ریاست فدراسیون تکواندو کاندیدا خواهید شد خاطرنشان کرد: ریاست من دی ماه سال آینده به اتمام می رسد و صحبت در خصوص این مسئله خیلی زود است.

کد خبر 2019473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha