۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۸

طاهری فر در گفتگو با مهر:

معرفی جاذبه های گردشگری استان البرز رشد چشمگیری داشته است

 معرفی جاذبه های گردشگری استان البرز رشد چشمگیری داشته است

کرج – خبرگزاری مهر: معاون تبلیغاتی، فرهنگی و اجتماعی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی استان البرز گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی در حوزه معرفی جاذبه های گردشگری استان البرز رشد چشمگیری داشته است.

مجید طاهری فر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تبلیغات و اطلاع رسانی در حوزه معرفی جاذبه های گردشگری استان البرز رشد چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به مطالعات وسیع صورت گرفته و نیاز سنجی مخاطبان و تلاش بی وقفه در روابط عمومی و کمیته تبلیغات و بازاریابی اداره  کل و رصد نیازهای مسافرین در حوزه های مختلف  اطلاع رسانی گردشگری و با در نظر گرفتن این اصل که تحقق اطلاع رسانی الکترونیک مهمترین رویکرد سال 91 است در حوزه تبلیغات ستاد اقدام به ثبت و استفاده از پایانه ارسال پیام کوتاه با استفاده از شماره 10004141 کرده است و راه اندازی این سامانه گامی مهم در عرصه اطلاع رسانی  به شمارمی آید.

طاهری فر استفاده از سایت اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع  دستی وگردشگری استان  برای ثبت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای مخاطبان، برگزاری مسابقه با استفاده از سامانه  پیام کوتاه، چاپ کتاب استان و شهرستان های آن به صورت مجزا، چاپ بنر و بروشور و نقشه استان را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این بخش در ایام نوروز دانست.

توزیع 50 هزار اقلام تبلیغاتی در نوروز

مسئول کمیته اطلاع رسانی وتبلیغات ستاد تسهیلات نورزوی گفت: 50 هزار اقلام تبلیغاتی در ایام نوروز بین مسافران البرزی توزیع می شود.

 طاهری فر گفت: این اقلام با هدف شناساندن هرچه بیشتر جاذبه های گردشگری استان به مسافران نوروزی صورت گرفته است .

وی اظهار داشت: علاوه بر مسافران ، شهروندان البرزی نیز می توانند با دریافت این اقلام مکان ها ی تقریحی ، زیارتی ، فرهنگی وتاریخی استان خود را بهتر بشناسند .

طاهری فر از کتابچه راهنمای گردشگری استان به عنوان یکی از این اقلام نام برد و افزود: از این کتابچه 12 هزار نسخه به چاپ رسیده که در طول ایام نوروز بین مسافران توزیع می شود .

وی از تصریح کرد: علاوه بر این در ایام مذکور ، توزیع 200 نسخه کتابچه شهرستان نظر آباد، 200 نسخه کتابچه ساوجبلاغ و طالقان ، 300 نسخه کتاب فرهنگ و طبیعت استان البرز ، دوهزار نسخه کتابچه اداره حمل و نقل استان ، یک هزار نسخه کتاب امام زاده های البرز نیز از طریق این کمیته در دستور کار قرار دارد .

طاهری فر در ادامه از توزیع بروشورهای جشنواره صدای ملی بهار ، صدای عشایر استان البرز، مدیرت بحران ،هلال احمر ، جاذبه های گردشگری جاده کرج – چالوس و بروشور انگلیسی جاذبه های استان به عنوان بخش دیگری از فعالیت های این کمیته در ایام نوروز نام برد .

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد نوروزی استان مجموع این بروشورها را بیش از 13 هزار مورد اعلام کرد.

وی اضافه کرد: مسافران نوروزی می توانند علاوه بر اقلام مذکور نقشه راه های کشور، نقشه استان و سی دی ایران کهن تر از تاریخ را نیز از پایگاه های نوروزی مستقر در مناطق مختلف استان تهیه کنند .

کد خبر 2022181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha