۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۱۴

جهانیان در گفتگو با مهر:

رشد آمار بازدید از جاذبه های گردشگری البرز مشهود است

رشد آمار بازدید از جاذبه های گردشگری البرز مشهود است

کرج – خبرگزاری مهر: رئیس ستاد دایمی تسهیلات سفر کشور گفت: آمار بازدید از جاذبه های گردشگری البرز به ویژه بازدید از مناطقی که قبلا کمتر شناخته شده بودند رشد مشهودی داشته است.

منوچهر جهانیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همکاری و همدلی بسیار خوبی در مجموعه دستگاه های دولتی و غیر دولتی کشوردر ایام نوروز دیده شد.

وی افزود: خوشبختانه در استان البرز هماهنگی و همیاری خوبی بین دستگاه های دولتی و خصوصی در هم افزایی برای ارایه ی تسهیلات و امکانات مورد نیاز مسافران و میهمانان نوروزی وجود دارد.

وی از افزایش بازدید گردشگران نوروزی از مناطق کمتر شناخته شده خبر داد و گفت: یکی از موفقیت های شایان ذکر ستاد تسهیلات سفر کشور، رشد 23 درصدی آمار بازدید گردشگران از مناطق کمتر شناخته شده ی کشور است که این افزایش در استان های تهران و البرز کاملاً مشهود است.

جهانیان تصریح کرد: رشد تعداد سفرهایی که امسال شاهد آن هستیم بیانگر آنست که رسانه های مختلف به ویژه صدا و سیما نقش خود را در معرفی جاذبه های گردشگری استان ها به خوبی ایفا کرده اند و اطلاع رسانی ستاد تسهیلات سفر استان ها، مشوق ها و برنامه هایی که برای رونق بازار سفر در کشورتدارک دیده شده مورد استقبال عموم واقع شده است.

وی تاکید کرد: معرفی و شکوفایی توانمندی های صنعت گردشگری کشورمستلزم برقراری تعاملات بین المللی و افزایش کمی و کیفی ارتباطات با شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی و توریستی، حضور در نمایشگاه های بین المللی، برگزاری تورهای متعدد آشنا سازی و جذب سرمایه گذاران و شرکت های مادر تخصصی گردشگری است.

رییس ستاد دایمی تسهیلات سفر کشور گفت: افزایش سطح تعاملات با کشور های بازار هدفِ گردشگریِ جمهوری اسلامی ایران می تواند نقش بسیار تأثیر گذاری درافزایش ورود گردشگران به کشور داشته باشد.




 

کد خبر 2024653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha