۲۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۵۱

سلیمی:

ارسال اقلام امدادی به مناطق زلزله زده/ آماده باش تیم 30 نفره برای اعزام به بوشهر

ارسال اقلام امدادی به مناطق زلزله زده/ آماده باش تیم 30 نفره برای اعزام به بوشهر

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ارسال اقلام امدادی به مناطق زلزله زده بوشهر خبر داد و گفت: یک تیم عملیاتی ۳۰ نفره متشکل از امدادگران داوطلب به صورت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق زلزله زده بوشهر اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر٬ مرتضی سلیمی٬ با اعلام این خبر افزود: جمعیت هلال احمر استان مرکزی برای کمک به زلزله زدگان بوشهر ۱۰۰۰ تخته پتو،۱۰۰۰ تخته موکت و ۵۰۰ ست ظروف در حال ارسال به استان بوشهر است.

وی ادامه داد: شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر آماده دریافت کمک‌های مردمی جهت زلزله زدگان بوشهر است.

سلیمی با اشاره به وسعت حادثه و نیاز سنجی صورت گرفته از مناطق آسیب دیده، از عموم همشهريان خواست تا حتی المقدور از اهدای اقلام غیرنقدی اجتناب کرده و منحصرا کمک های مالی خود را به شماره حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

وی آحاد هموطنان و همچنین خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر را برای کمک و عمل به وظیفه انسانی و اسلامی خود در قبال بازماندگان این حادثه فراخواند.

سلیمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بر نقش درخشان مردم عزیز ایران در کاستن از رنج مصیبت دیدگان، از مردم شریف و نوعدوست استان مركزی دعوت کرد تا همانند گذشته با سخاوتمندی و مساعدت مالی خود در جهت رفع بخشی از مشکلات مردم استان بوشهر، یاریگر این نهاد عام المنفعه باشند.

گفتنی است٬ شماره حساب ۹۹۹۹۹ بنام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک ملت،ملي و مسكن آماده دریافت کمک های نقدی مردم در سراسر استان است.

کد خبر 2030054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha