۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۴۵

فدایی در جمع خبرنگاران:

ایثارگران فعلا برای رای‌آوری زاکانی تلاش می‌کند/ تصمیم درباره جلیلی و حداد به اقتضای زمان

ایثارگران فعلا برای رای‌آوری زاکانی تلاش می‌کند/ تصمیم درباره جلیلی و حداد به اقتضای زمان

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما فعلا تمام تلاشمان اینست که موج مطالبات مردمی برای آقای زاکانی شکل گیرد، درباره احتمال ائتلاف یا کناره گیری زاکانی در صورت کاندیداتوری جلیلی و حداد عادل گفت : در آن زمان با توجه به اقتضای زمان اگر موردی به وجود آید، تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فدایی شنبه شب در حاشیه مراسم  اعلام کاندیداتوری علیرضا زاکانی در حسینیه شهدای دوکوهه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: جمعیت ایثارگران حتماً در انتخابات آتی از زاکانی حمایت خواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر آقای حداد عادل از ائتلاف پیشرفت بیرون آید، شما چه تصمیمی خواهید گرفت؟ افزود: ما فعلا تمام تلاشمان اینست که موج مطالبات مردمی برای آقای زاکانی شکل گیرد و برای وی رأی‌آوری شود.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا زاکانی در صورت حضور آقایان جلیلی یا حداد عادل حاضر به کنار رفتن به نفع آنهاست، افزود: در آن زمان با توجه به اقتضای زمان اگر موردی به وجود آید، تصمیم‌گیری خواهد شد.

فدایی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا ممکن است بین زاکانی و جلیلی ائتلافی صورت گیرد، گفت: در عالم سیاست هر چیز امکان دارد.

وی با بیان اینکه مشرب زاکانی اصولگرایی است، متذکر شد: هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و آقای زاکانی هم کار غیرمنطقی انجام نمی‌دهد بلکه کاری را انجام می‌دهد که عاقلانه، منطقی و در راستای ارز‌ش‌ها و مصلحت جامعه اسلامی و تأمین کننده منافع عمومی است.

کد خبر 2036780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha