۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۳۵

سخنگوی جبهه حماسه سازان :

دوگانگی و جدایی بین زاکانی و جلیلی نمی بینم

دوگانگی و جدایی بین زاکانی و جلیلی نمی بینم

سخنگوی جبهه حماسه سازان با بیان اینکه اگر جلیلی در انتخابات شرکت کند امکان ائتلاف وی با زاکانی وجود دارد گفت: دوگانگی و جدایی بین زاکانی و جلیلی نمی بینم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شاکری سخنگوی سیاست داخلی جبهه حماسه سازان در نشست خبری جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی که صبح امروز برای بیان راهبردهای انتخاباتی، ویژگی های نامزد اصلح و آخرین نتایج بررسی های انتخاباتی در مجتمع سید الشهدا در تهران برگزار شد در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا تکثر کاندیدای اصولگرایان به ضرر جریان اصولگرایی نیست،  گفت: متکثر بودن کاندیداها در حوزه تفکر دوم خرداد و هم اصولگرایان وجود دارد و باید همزمان با عبور زمان به فکر همگرایی باشیم.

وی با بیان اینکه در مجموعه اصولگرایان شاخصه اصلی وجود دارد، تصریح کرد: با نزدیک شدن به انتخابات کسانی که از امتیازات بالا برای پرچم داری انقلاب برخوردار هستند محدود می شوند ولی به نظر می رسد با توجه به اینکه در جبهه اصلاحات تشتت وجود دارد اصولگرایان می توانند در شرایط مناسب با هم رقابت هم داشته باشند.

شاکری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر آقای جلیلی در انتخابات حضور پیدا کند، مواضع جبهه حماسه سازان چیست، پاسخ داد: اگر آقای جلیلی حضور پیدا کند می تواند در عرصه انتخابات به عنوان چهره ای مقبول باشد و در صورت حضور وی می توانیم ائتلاف و گفتگو انجام دهیم از این رو منتظریم آقای جلیلی اظهار نظر نهایی خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه دوگانگی و جدایی بین زاکانی و جلیلی نمی بینم، ادامه داد: ملاک نهایی درباره جلیلی و زاکانی سازوکاری است که وجود دارد اما اینکه چه زمانی قابل ارزیابی است با توجه به تجربیاتی که در دوره قبل بوده است هرچه هیجان مردم به رای دادن نزدیک باشد، زمان انتخاب نیز نزدیک تر می شود.

شاکری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دیدار آقای زاکانی با آیت الله مصباح ارتباطی به کاندیدا شدن وی دارد یا نه گفت: ملاقات هایی که آقای زاکانی دارد مربوط به تصمیم گیری های خودشان است ما پاسخگوی این ملاقات ها نیستیم. برنامه ای که ما داریم این است که مواضع جبهه حماسه سازان را مطرح کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه  نحوه همکاری زاکانی با ائتلاف برای پیشرفت چیست گفت: جبهه حماسه سازان ستاد انتخاباتی زاکانی نیست، ما با توجه جمعبندی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که آقای زاکانی امتیاز بالایی دارند اما خود ائتلاف پیشرفت کسانی را که بیرون از مقوله خودشان مطرح باشند نیز مورد توجه قرار می دهند.

کد خبر 2036283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha