۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۲۵

مدیرعامل باشگاه مس به مهر خبر داد:

اجازه جدایی به شجاعی و خلیل‌زاده نمی‌دهیم/ با بوناچیچ به توافق اولیه رسیدیم

اجازه جدایی به شجاعی و خلیل‌زاده نمی‌دهیم/ با بوناچیچ به توافق اولیه رسیدیم

مدیرعامل باشگاه مس کرمان اعلام کرد برای فصل آینده از بوناچیچ برنامه گرفته و با این مربی به توافقات اولیه هم رسیده است. البته در این بین از دو مربی دیگر نیز برنامه خواسته تا چنانچه بوناچیچ با باشگاه مس کرمان به توافق نهایی نرسید، زمان را برای انتخاب سرمربی دیگر از دست ندهد.

ناصر شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم فوتبال مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: از هفته نهم رقابت‌های لیگ بر‌تر به عنوان مدیر عامل باشگاه مس فعالیت خود را در این باشگاه شروع کردم و پیش از آن در باشگاه سایپا حضور داشتم. تیم مس فصل را خوب شروع نکرد اما در ادامه مسابقات لیگ بویژه با حضور لوکا بوناچیچ، روند رو به رشدی را طی کرده است، به طوریکه از رده‌های پانزدهم جدول لیگ، در حال حاضر به رتبه نهم صعود کرده‌ایم.

وی در همین خصوص افزود: در مجموع از عملکرد بازیکنان و کادر فنی تیم راضی هستم اما تیم مس در این فصل با حضور بوناچیچ پتانسیل کسب سهمیه آسیا را داشت. اگر ما امتیازات ۹ هفته ابتدایی لیگ را به راحتی از دست نمی‌دادیم و در ادامه فصل در برخی از بازی‌ها با بدشانسی مواجه نمی‌شدیم، می‌توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پاسخ به این پرسش که آیا لوکا بوناچیچ در فصل آینده رقابتهای لیگ بر‌تر نیز هدایت تیم مس را همچنان برعهده خواهد داشت؟، تاکید کرد: همانطور که بوناچیچ مجاز است با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند، ما نیز این اختیار را داریم تا از مربیان دیگری نیز برنامه بگریم. البته اولویت اول ما برای فصل آینده خود لوکا بوناچیچ است زیرا وی طی سال‌هایی که در فوتبال ایران حضور داشته، شناخت خوبی از لیگ ایران و همچنین تیم مس دارد.

وی افزود: درست است دو بازی از رقابتهای لیگ بر‌تر باقی مانده است اما در عمل فصل برای تیم مس تمام شده است. ما در این خصوص برای فصل آینده از بوناچیچ برنامه گرفته و پس از برگزاری چند جلسه به توافق اولیه نیز رسیده‌ایم و تا یک هفته دیگر تکلیف نهایی این مذاکرات مشخص می‌شود البته ما از دو مربی دیگر نیز برنامه گرفته‌ایم چون اگر با بوناچیچ به توافق نهایی نرسیم، نمی‌توانیم زمان را به راحتی از دست دهیم.

شهبازی در پاسخ به این پرسش که آیا برای پرداخت قرارداد بوناچیچ مشکل ارزی ندارید؟، خاطر نشان کرد: در سال گذشته قرارداد ما با بوناچیچ به صورت ریالی بسته شد و اگر امسال هم به توافق نهایی برسیم بازهم قرارداد ما با وی ریالی خواهد بود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما در فصل آینده به دست آوردن سهمیه برای حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا است، یادآور شد: ما با ۱۸ بازیکن خود برای فصل بعد قرارداد داریم و ۷۰ درصد از استخوان بندی تیم را برای فصل آینده حفظ خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس در خصوص درخواست مصطفی شجاعی و شجاع‌ خلیل‌زاده برای جدایی از این تیم گفت: شجاعی و خلیل‌زاده تا کنون صحبتی از جدایی با مسئولان باشگاه مس انجام نداده‌اند. این دو بازیکن جزو نفرات اصلی تیم مس بوده و یکسال دیگر با ما قرارداد دارند، بنابراین ما در رقابتهای فصل آینده به وجود این دو بازیکن نیاز داشته و اجازه جدایی به آن‌ها نمی‌دهیم.

کد خبر 2042313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha