۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۳۶

رامبد جوان تاکسی‌اش را تحویل شبکه تهران می‌دهد

رامبد جوان تاکسی‌اش را تحویل شبکه تهران می‌دهد

رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه مجموعه "سلام تاکسی" را به زودی به شبکه تهران تحویل می‌دهد از آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی "خندنده" خبر داد.

رامبد جوان درباره فعالیت‌های اخیرش به خبرنگار مهر گفت: ساخت مجموعه نمایشی آموزشی "سلام تاکسی" به پایان رسیده است و در حال حاضر نیز مراحل پایانی تدوین و ساخت انیمیشن را سپری می‌کند. ساخت انیمیشن‌های این مجموعه به سرپرستی بهرام جوانرودی انجام می‌شود.

به گفته وی، در چند روز آینده "سلام تاکسی" برای پخش به شبکه تهران تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: این مجموعه 15 قسمتی با مدت زمانی بین 5 تا 7 دقیقه پخش می‌شود و در آن از بازیگران جوان و با استعداد تئاتری چون رامین سیار دشتی، حسام محمودی، محمد زیکساری و زهرا ملایی برای بازی در بخش‌های نمایشی بهره گرفته‌ام. "سلام تاکسی" درباره فرهنگ استفاده از تاکسی و نوع برخورد و توقعاتی که مردم و رانندگان تاکسی از یکدیگر دارند، است.

این بازگیر طنز درباره ساخت فیلم سینمایی جدیدش توضیح داد: در حال حاضر تولید فیلم سینمایی "خندنده" را در اولویت کاری‌ام قرار داده ام. بازنویسی نهایی "خندنده" توسط پیمان معادی به پایان رسیده و قرارست تابستان امسال پیش‌تولید فیلم را در تهران آغاز کنیم. بعد از ساخت این فیلم به سراغ تولید فیلم سینمایی "مرد یک چشم" و سریال "صندلی سوم" خواهم رفت.

مجموعه 15 قسمتی" سلام تاکسی" به سفارش سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی تولید شده و به معضلات استفاده از تاکسی در ایران می‌پردازد.

رامبد جوان نوروز امسال در یک قسمت از مجموعه "کلاه قرمزی" حضور پیدا کرد. این بازیگر در جشنواره سی و یکم فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی در فیلم سینمایی" گناهکاران " به کارگردانی فرامرز قریبیان از آن خود کرده است.

 

کد خبر 2042391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha