۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۲۰

حجت الاسلام روحاني نيا:

بانوان نقش بزرگی در تحقق حماسه سياسي و اقتصادي دارند

بانوان نقش بزرگی در تحقق حماسه سياسي و اقتصادي دارند

بجنورد - خبرگزاري مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: بانوان جامعه نقش عظيمي در تحقق حماسه سياسي و اقتصادي دارند.

به گزارش خبرگزاري مهر، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا با اشاره به فرا رسیدن هفته زن، عنوان كرد: بانوان نقش بسزایی در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی داشته و به ‌عنوان محور خانواده مي توانند در تحقق اين دو هئدف تاثير چشمگيري داشته باشند.

وی با تاکید بر فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر پیش قدم بودن زنان در انقلاب اسلامی، افزود: زنان می‌توانند در عرصه‌های سیاسی با تهییج جامعه برای حضور دیگران هم در این عرصه نقش داشته باشند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نیا تصریح کرد: در عرصه اقتصادی هم زنان یک پای اقتصاد خانواده هستند و زنان ایرانی همواره به عنوان مولد نیازهای اولیه خانواده را تامین مي كنند.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های این اداره کل در هفته زن اظهار کرد: برگزاری نشست جمعیت بانوان فرهیخته، مسابقه سیره فاطمی، دیدار بانوان فرهنگی با امام جمعه، حضور بانوان و هیئات مذهبی بانوان در نماز جمعه، دیدار با مادران شهید، اردوی هیئات مذهبی به امام‌زاده سیاهدشت و برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همایش آیین همسرداری، اعزام مبلغه حلقه‌های معرفت در خوابگاه‌های دختران، کارگاه آموزشی زن از دیدگاه قرآن، جشنواره غذای بومی و محلی، عیادت از بیماران معلول زن، کارگاه حجاب، همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی، مسابقه وبلاگ نویسی، عصر شعر، اهداء جوایز مسابقات حفظ قران کریم بانوان، تجلیل از بانوان معلم تشکل‌های دینی و بانوان فعال عرصه دین و ... از دیگر برنامه‌های ادارات تبلیغات اسلامی استان در این هفته به شمار مي رود.

کد خبر 2044401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha