۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۲:۳۶

سرپرست سپاهان مطرح کرد:

قهرمانی در جام حذفی، تلخی قهرمان نشدن در لیگ را جبران کرد

قهرمانی در جام حذفی، تلخی قهرمان نشدن در لیگ را جبران کرد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اعلام اینکه اگر کرانچار در ایران بماند در هیچ تیمی غیر از سپاهان مربیگری نخواهد کرد، گفت: خوشبختانه شیرینی قهرمانی در جام حذفی، تلخی قهرمان نشدن در لیگ را برای ما جبران کرد.

رسول خوروش پس از قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی، ضمن بیان مطلب فوقبه خبرنگار مهر گفت: ما در جریان بازی با پرسپولیس متوجه قهرمانی تیم سپاهان شده بودیم، خوشبختانه شیرینی قهرمانی در جام حذفی، تلخی قهرمان نشدن در لیگ را برای ما جبران کرد.

وی در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال در خصوص فرهاد مجیدی تصریح کرد: ما پیگیر شکایت خود از باشگاه استقلال به دلیل استفاده غیر مجاز از فرهاد مجیدی در بازی ما هستیم و مطمئن باشید مدارک خود را بزودی رو خواهیم کرد.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر، در مورد استعفای مدیر عامل این باشگاه تصریح کرد: رحیمی خسته است و من به وی حق می دهم اما همه تلاش خود را می کنیم تا وی را از تصمیم خود منصرف کرده و به باشگاه برگردانیم.

وی در خصوص وضعیت زلاتکو کرانچار برای ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما برای ادامه همکاری با کرانچار برای فصل آینده صحبت کرده ایم و تکلیف ادامه همکاری وی با باشگاه سپاهان طی دو، سه روز آینده مشخص می شود. اگر کرانچار در ایران بماند در هیچ تیمی غیر از سپاهان مربیگری نخواهد کرد.

کد خبر 2048068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha