۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۵۴

دو بیانیه ورامینی ها در محکومیت اهانت به "حجربن عدی"

دو بیانیه ورامینی ها در محکومیت اهانت به "حجربن عدی"

ورامین – خبرگزاری مهر: خواهران حوزه علمیه کوثر(س) ورامین و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین طی بیانیه های جداگانه ای هتک حرمت به "حجربن عدی" صحابی پیامبر(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، خواهران حوزه علمیه کوثر(س) ورامین با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن  هتک حرمت وهابیون به حرم مطهر حجر بن عدی(ع) اظهار داشتند: حجر مدال شرف، شهادت، شهامت و پیشگامی دفاع از حق داشت.

در این بیانیه آمده است: بیش از 1400 سال از اسلام پاک نبوی می گذرد و در تمامی قرن ها و سال ها دشمنان اسلام بالاخص شیعیان بیکار نبوده و سعی در تخریب شخصیت ها بزرگ حتی امامان داشتند، مگر نه اینکه بر قبر سید الشهدا آب بستند و زمین آن را شخم زدند آیا توانستند به اهداف شوم خود برسند یا اینکه روز به روز و بیش از پیش بر عزت و احترام آن بزرگوار افزوده شد و سال به سال پرشور تر از قبل مراسم حسینی برگزار شد.

بیانیه مذکور اظهار داشت: آیا به شخصیت پیامبر(ص) توهین نکردند، و لی با این کار آنان شخصیت ان بزرگوار برای خیلی ها حتی غیر مسلمان هم شناخته تر شد حال امروزه دست به تخریب قبر صحابی پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) دست زدند و جنایتی دیگر بر دفتر سیاه و تاریک و پر از ننگ خود نگاشتند؛ به گمان خویش نبش قبر ایشان کردند ولی در واقع قبری و گودالی سرشار از نفرت کَنده اند ولی بدانند قبر تمامی امامان و بزرگان شیعه در واقع بر قلوب انسان ها و مسلمانان است، چگونه می توانند آن را تخریب کنند؟ هرگز نمی توانند.

این بیانیه در پایان تصریح می کند: امروز قبر شخصیتی را تخریب کردند که مدال شرف و شهادت و شهامت و پیشگامی دفاع از حق داشت، او که سخنگوی مکتب و مبلغ دین رسول(ص) بود و در راه ولایت به شهادت رسید، ولی فریاد های خفته تمامی مسلمین جهان و میلیونها شیعه روزی تمامی عالم را فرا می گیرد که آنان از فرط زبونی و حقارت و خجلت سر در گریبانِ متنفر از خود برده اند ، آن روز دیر نیست و بزودی او خواهد امد.

سکوت مجامع بین المللی و منطقه ای همدستی با جنایت بی شرمانه وهابیون است

معاونت فرهنگی دانشجویی  دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین نیز طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن هتک حرمت به صحابی پیامبر(ص) گفت: سکوت مجامع بین المللی و منطقه ای و حکام کشورهای اسلامی همدستی با جنایت بی شرمانه وهابیون است.

این معاونت در این بیانیه اظهار داشته است: بیداری اسلامی چنان ضربه ای به اسلام آمریکایی و سردمداران و گروههای افراطی آنان وارد ساخته است که دیوانه وار دست به هر اقدامی می زنند تا نور خدا را خاموش سازند.

بیانیه مذکور می افزاید: این روزها مزدوران و جیره خواران استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی که توان مقابله با بیداری اسلامی را ندارند در یک عمل غیرانسانی ، مضجع شریف شهید بزرگوار جناب حجربن عدی سلام الله علیه این صحابی راستین پیامبربزرگ اسلام (صلی الله علیه وآله وسلّم) و یار وفادار حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) را در سوریه تخریب و بدن مطهر او را می ربایند و در اردن مرقد مطهر جناب جعفربن ابیطالب سلام الله علیه را به آتش می کشند؛ گویا می خواهند شکست ها و رسوایی های خودشان را با این عمل وقیحانه جبران کنند ولی باید بدانند اصحاب با وفای رسول خدا(ص) در محضر حق تعالی و در جایگاهی رفیع و در قلوب مسلمانان همچنان جاویدند و راهشان سرلوحه رفتار و گفتارآزادگان خواهد بود .

این بیانیه در پایان تصریح می کند: مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین در پیروی از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مراجع عالیقدر تقلید (دامت برکاتهم)، این اقدام جنایتکارانه گروههای وهابی وتکفیری خبیث را در اهانت به مقدسات اسلامی به شدت محکوم می نماید و از اندیشمندان و متفکران جهان می خواهد که در مقابل تجاوز به کرامت و حرمت مسلمانان بخروشند و همچنین سکوت مجامع بین المللی و منطقه ای و حکام کشورهای اسلامی را همدستی با این جنایت بی شرمانه قلمداد می گردد.

کد خبر 2050639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha