۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۲

حجت الاسلام محمودی خبر داد:

مردم شهرستانهای استان تهران اهانت به "حجر بن عدی" را محکوم می کنند

مردم شهرستانهای استان تهران اهانت به "حجر بن عدی" را محکوم می کنند

ورامین - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران از راهپیمایی اعتراض آمیز مردم شهرستانهای استان تهران در محکومیت اهانت به "حجر بن عدی"، بعد از اقامه نماز جمعه 20 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: گرامیداشت یک صحابی بزرگ چه ایرادی دارد که برخی به ظاهر آن را کفر می دانند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: جنایتکاران علاوه بر جنایت بشری که بر علیه مردم کشور سوریه روا می دارند به قبر مطهر شخصیتهای اسلامی همچون حجر بن عدی صحابه امیرالمؤمنین(ع) نیز رحم نکردند و تخریب آرامگاه و نبش قبر آن یاور رسول الله(ص)، پیکر مطهر ایشان را که پس از یکهزار و 400 سال هنوز سالم بوده را به نقطه نامعلوم بردند.

وی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرده و عنوان داشت: این چنین اعمال وحشیانه ای در همه جای دنیا محکوم و نمونه بارز دخالت در امور داخلی کشورهاست.

حجت الاسلام محمودی از راهپیمایی اعتراض آمیز مردم شهرستانهای استان تهران در محکومیت اهانت به "حجر بن عدی" و نیز حمله رژیم صهیونیستی به سوریه خبر داد و گفت: مردم تمامی شهرستانهای استان تهران پس از برگزاری نماز وحدت بخش جمعه 20 اردیبهشت ماه با راهپیمایی باشکوه اعتراض شدید خود را نسبت به این حرکات سخیف اعلام می دارند.

وی از تمامی مردم مؤمن و خداجوی شهرستانهای استان تهران دعوت کرد با حضور پرشور در این راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم سوریه و انزجار از وهابیون و حامیان آنها را نشان دهند.

کد خبر 2048701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha