۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۰:۲۰

فرناز اسماعیل‌زاده در گفتگو با مهر:

می‌خواهم بهترین نتیجه را در مسابقات کاپ جهانی سنگنوردی کسب کنم

می‌خواهم بهترین نتیجه را در مسابقات کاپ جهانی سنگنوردی کسب کنم

قهرمان مسابقات سنگنوردی آسیا آسیا با اشاره به حضور خود در رقابتهای کاپ جهانی تاکید کرد: این مسابقات در کره‌جنوبی برگزار می‌شود و می‌خواهم بهترین نتیجه را در این رقابتها کسب کنم

فرناز اسماعیل‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور خود در رقابتهای کاپ جهانی خاطرنشان کرد: این رقابتها کاپ جهانی آزاد است که در کره‌جنوبی برگزار می‌شود. البته دو مسابقه دیگر هم در چین پیش روی دارم که در این دو رقابت نیز شرکت می‌کنم و به دنبال این هستم تا بهترین نتایج را کسب کنم تا در رنکنیگ جهانی شرایط بهتری را پیدا کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با هزینه شخصی در این رقابتها حضور پیدا می‌کنید، گفت: بله با هزینه شخصی در این رقابتها شرکت می‌کنم. البته فدراسیون هم کمک‌هایی به من کرده و شرایط این سفر را مهیا کرده است. ضمن اینکه تلاش‌های فدراسیون و همکاری‌های اداره کل تربیت بدنی استان زنجان نیز باعث شده تا مجوز حضور در این مسابقات را پیدا کنم.

اسماعیل‌زاده درباره رقبای خود در این مسابقات گفت: از کشورهای اتریش، فرانسه، لهستان، روسیه، اوکراین و ... در این مسابقات حضور دارند. در واقع قهرمان‌های جهان در این رقابتها شرکت کرده‌اند و باید با آنها رقابت کنم. این دومین تجربه من است و بعد از قهرمانی آسیا به دنبال کسب بهترین نتایج در این مسابقات هستم.

 

 

کد خبر 2151448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha