۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۵

سرهنگ مفخمی:

 بزرگترين باند سرقت موتورسيكلت در شرق گلستان متلاشی شد

 بزرگترين باند سرقت موتورسيكلت در شرق گلستان متلاشی شد

علی آبادکتول - خبرگزای مهر: فرمانده انتظامي علي آباد كتول گفت: بزرگترين باند سرقت موتورسيكلت در شرق استان با تلاش كاركنان پليس آگاهي علي آباد كتول منهدم شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مفخي شهرستاني بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران شهرستان گفت: با توجه به افزايش سرقت موتورسيكلت در سطح منطقه خصوصاً سرقت موتورسيكلت در مزارع كشاورزي و زمين هاي اطراف تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري عوامل سرقت به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت. 
 
وي گفت: پس از دو هفته كار اطلاعاتي و پليسي دو نفر از اعضاي باند بزرگ سرقت موتورسيكلت به سركردگي محمود 21 ساله حين سرقت در شهر فاضل آباد دستگير و جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد. 
 
اين مقام انتظامي همچنين گفت: سركرده باند به نام محمود كه از سارقان حرفه اي در سطح منطقه بود در تحقيقات تخصصي بعمل آمده تا كنون به 57 فقره سرقت موتورسيكلت در سطح شهر هاي شرق استان با همكاري 3 نفر از همدستانش اعتراف كرد. 
 
وي تصريح كرد: همدستان سارق نيز طي چند عمليات غافلگير كننده و ضربتي دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند و با تلاش مأموران از تمامي صحنه هاي سرقت بازسازي صحنه صورت گرفت و شكات نيز شناسايي شد. 
 
فرمانده انتظامي علي آباد كتول با اشاره به اينكه تحقيقات تكميلي مأموران در اين خصوص همچنان ادامه دارد از شهروندان خصوصاًًًًً كشاورزان خواست موتورسيكلت خود را به تجهيزات ايمني و بازدارنده مجهز كنند. 
 
وي همچنين به راكبان اين وسيله نقليه توصيه كرد: از رها كردن وسيله نقليه در نقاط خلوت و تاريك جداً خودداري كنند.
 
محدوديت ترافيكي در محور كمربندي علي آبادكتول 
 
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي گلستان نیز از محدويت ترافيكي در محور كمربندي علي آبادكتول خبر داد. 
 
سرهنگ عليرضا قدمي گفت: به دليل نصب و مونتاژ تيرهاي فلزي در تقاطع " ايمر" واقع در محور كمربندي علي آبادكتول محدوديت هاي ترافيكي در اين محور در نظر گرفته شده است. 
 
وي زمان اجراي اين محدوديت ترافيكي را پانزدهم لغايت 31 تير اعلام كرد و گفت: با اين محدوديت از ساعت 8 صبح همه روز آغاز و تا 6 بعداز ظهر ادامه خواهد داشت. 
 
رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي گلستان با اشاره به حجم بالاي تردد خصوصاً در روزهاي باقيمانده تا آغاز ماه مبارك رمضان از رانندگان وسائط نقليه خواست هنگام تردد در اين محورها حتماً جوانب احتياط را در نظر گرفته و با سرعت مطمئنه حركت كنند. 
 
وي با اشاره به تردد وسائل نقليه كشاورزي و كندرو در اين محور به رانندگان توصيه كرد: هنگام تردد مراقب اين گونه وسائل نقليه باشند تا شاهد بروز تصادفات خطرناك نباشيم.

 

کد خبر 2092100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha