۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۳۰

دانشجوی دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهرنایب قهرمان آسيا شد

دانشجوی دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهرنایب قهرمان آسيا شد

قائم شهر - خبرگزاری مهر: کیوان قنبرزاده دانشجوي رشته مهندسي عمران دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائم شهرنایب قهرمان دومیدانی کار ملی پوش ایران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان قنبرزاده دانشجوي رشته مهندسي عمران دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائم شهرنایب قهرمان دومیدانی کار ملی پوش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مدال نقره ماده پرش ارتفاع را از آن خود کرد.

قنبرزاده در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا كه دركشور هند برگزار شددر پرش ارتفاع به رقابت با حریفان خود پرداخت که در پایان با رکورد 2 متر و 21 سانتیمتر به مدال نقره دست یافت.

رقابتهای دومیدانی قهرمانی آسیا در شهر پونا هند ادامه یافت و طی آن کیوان قنبرزاده  دانشجوي رشته مهندسي عمران واحد قائم شهر توانست مدال نقره ماده پرش ارتفاع را از آن خود کند. این پرنده کشورمان با ثبت رکورد 2 متر و 21 سانتیمتر توانست عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کند. در این ماده نماینده چین قهرمان شد و دومیدانی کار هند هم با رکوردی مشابه با قنبرزاده مقام مشترک نایب قهرمانی را کسب کرد.

بدین ترتیب کاروان دو میدانی ایران در این دوره از رقابتها با کسب سه مدال نقره به کار خود پایان داد. این در حالی است که تیم ایران در دوره گذشته صاحب شش مدال طلا، نقره و برنز شده بود.
 

کد خبر 2092871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha