۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۹:۴۳

در ماه مبارك رمضان/

محافل انس با قرآن با حضور قاريان مصري در خراسان شمالي برگزار مي شود

محافل انس با قرآن با حضور قاريان مصري در خراسان شمالي برگزار مي شود

بجنورد - خبرگزاري مهر: مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي گفت: همزمان با ماه مبارك رمضان، محافل انس با قرآن كريم با حضور قاريان مصري در اين استان برگزار مي شود.

حجت الاسلام سيف الله سهرابي در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاري 12 محفل انس با قرآن كريم همزمان با ماه مبارك رمضان در خراسان شمالي و با حضور قارياني از كشور مصر خبر داد و افزود: اين محافل انس با قرآن در مساجد محوري و بقاع متبركه شاخص استان برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينكه در شهرستان بجنورد دو محفل انس با قرآن با حضور قاريان مصري برگزار خواهد شد، اضافه كرد: محفل نخست از تاريخ نهم تا يازدهم ماه مبارك با حضور"احمد الشحات لاشین" و محفل دوم نيز از 21 تا 23 ماه مبارك با حضور"محمود صدیق منشاوی" قاريان مصري برگزار خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام سهرابي محافل انس با قرآن با حضور اين قاريان مصري در ديگر شهرستان هاي خراسان شمالي نيز در طول ماه مبارك رمضان برگزار مي شود.

وي اضافه كرد: در شهرستان هاي شيروان و اسفراين دو محفل انس با قرآن و در شهرستان هاي مانه و سملقان، گرمه، جاجرم، فاروج و راز و جرگلان نيز يك محفل قرآني با حضور قاريان مصري برگزار خواهد شد.

مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي در ادامه از اجراي طرح جزء خوانی قرآن کریم در محل شبستان جدید امامزاده سید عباس بن موسي بن جعفر(ع) بجنورد موسوم به معصوم زاده در ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: این طرح از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 19 تا زمان نماز مغرب و عشاء با حضور قاریان برجسته استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سهرابي اضافه كرد: همچنين در اين بقعه متبركه روزهاي دوشنبه و چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء و از ساعت 21 و 30 دقيقه مراسم دعا و مناجات برگزار مي شود.

به گفته وي در اين ماه مبارك در روزهاي شنبه، يكشنبه و جمعه هر هفته نيز برنامه تفسير قرآن از ساعت 21 و 30 دقيقه در اين امامزاده آغاز مي شود.

مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي همچنين از برگزاري کلاس های قرآن کریم، احکام و اخلاق نیز با حضور اساتید مجرب حوزه ويژه خواهران در آستان اين بقعه متبركه خبر داد و افزود: اين مراسم همه روزه از ساعت يازده و 30 دقيقه صبح آغاز و تا زمان اذان ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 2093994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha