۱ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۸

مهدی نژاد:

ماه رمضان مكتب عالي تربيت و اخلاق است

 ماه رمضان  مكتب عالي تربيت و اخلاق است

پره سر – خبرگزاری مهر: امام جمعه پره سر شهرستان رضوانشهر ماه مبارك رمضان را مكتب عالي تربيت و اخلاق دانست و گفت: رمضان ماه نزول قرآن، ماه توبه و نزول خير و بركت و رحمت الهي است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی نژاد شامگاه دوشنبه به مناسبت ماه مبارک رمضان در جمع مردم این منطقه افزود: ماه ضیافت الهی بهترین فرصت برای بیدارسازی و تحکیم روحیه ایستادگی در جامعه است.

وی تصریح کرد: با اجرا و برگزاری برنامه‌ های فرهنگی و دینی غنی در این ایام  می‌ توان در بصیرت‌ افزایی جامعه و به ویژه جوانان و ارتقای بینش آنان نسبت به مسائل مهم روز گام برداشت.

امام جمعه پره سر رضوانشهر با بیان اینکه دعاهای اسلامی دریایی از معارف بلند الهی است، گفت:  کسانی که خواهان ارتقا و تعالی روحی هستند باید افزون بر قرائت دعا به مضمون ها و مفاهیم عالی آن نیز توجه کنند.

وی افزود: رمضان ماه آمرزش الهی است به همین دلیل بخش بزرگی از خواسته های هر انسان در دعاها، آمرزش خواهی از درگاه خداست مبادا این ماه سپری شود و همچنان بار گناهان نابخشوده بر گردن افراد سنگینی کند.

مهدی نژاد با اعلام اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، استجابت، دعا، بندگی و خودسازی است، اظهارداشت:  این ماه یکی از برترین ماه‌ های خداوند است که همه باید در حد توان خود از این سفره گسترده الهی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان یکی از فرصت های معنوی است که از ارزش فوق العاده ای برخوردار بوده و باید از این مهم بهره برداری کامل برده شود.

امام جمعه پره سر یادآورشد: درهای رحمت پروردگار در این ماه باز است و فوج فوج از بندگان آمرزیده می شوند، در این ماه نفس کشیدن عبادت است و ثواب عبادات و اعمال خیر در آن چندین برابر می شود.

کد خبر 2102447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha