۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۸

کشف بيش از4 کيلوگرم ترياک درعجب شير

کشف بيش از4 کيلوگرم ترياک درعجب شير

تبریز - خبرگزاری مهر : فرمانده انتظامي عجب شيرآذربايجان شرقي ازدستگيري توزيع کننده حرفه اي موادمخدروکشف بيش از4کيلو ترياک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سرهنگ اکبر رحيمي امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به دنبال گزارش مردمي با مركز فوريت هاي پليسي 110مبني برفعاليت فردي سابقه دار، اهل مياندوآب که اقدام به تهيه موادمخدر از استان قم نموده و در شهرستان عجب شير توزيع مي کند ، شناسايي شد.

وي افزود :ماموران پليس مبارزه با موادمخدر خودروي فرد توزيع کننده مواد مخدر در عجب شير در منزل يکي ازاهالي شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ رحيمي ادامه داد: دربازرسي ازمنزل ،مقدارچهارکيلو و چهارصد گرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در اتاق جاسازي شده بود کشف و ضبط شد.

دستگيري قاتل فراري كمتر از نيم ساعت در اهر

فرمانده انتظامي اهر آذربايجان شرقي از قتل يك نفر در اثر نزاع و درگيري در اهر خبر داد .

سرهنگ علي طاحوني گفت : بدنبال گزارش مردمي با پليس آگاهي شهرستان اهر مبني بروقوع يک فقره درگيري منجر به قتل ؛ بلافاصله ماموران پليس آگاهي در محل حاضر و پس از انجام تحقيقات ؛ هويت قاتل به نام (ب ـ و ) اهل وساکن اهر شناسايي و مشخص شد.

وي افزود : ماموران پس از متواري شدن قاتل بلافاصله به محل سکونت متهم مراجعه و دوست وي را با خودرو قاتل دستگير ، که در ابتدا از محل اختفاء قاتل اظهار بي اطلاعي مي نمود و از دادن اطلاعات به مامورين خودداري مي کرد که پس از انجام تحقيقات پليسي لب به اعتراف گشوده وبا انجام تماس تلفني کنترل شده با قاتل ،محل اختفاء شناسايي و قاتل کمتر از نيم ساعت دستگير شد.

سرهنگ طاحوني ادامه داد: قاتل در بازجويي هاي بعمل آمده اظهار داشت در محل درگيري با خودرو وانت خود مشغول فروختن هندوانه بودم که پس از درگيري لفظي با مقتول با چاقو ضربه اي به سينه وي زدم که بعد از آنکه مقتول روي زمين افتاد از محل متواري شدم .

كشف 35 دستگاه خودرو تحت تعقيب در تبريز

با تلاش پليس فرودگاه آذربايجان شرقي در قالب اجراي طرح تشديد كنترلي 35 دستگاه خودروي تحت تعقيب كشف شد.

فرمانده پليس فرودگاه هاي استان آذربايجان شرقي با بيان مطلب فوق افزود: از ابتداي سال تاكنون به منظور ايجاد نظم و امنيت بيشتر در فرودگاه تبريز طرحهاي كنترلي و امنيتي توسط ماموران فرودگاه مرتبا اجرا شده است.

وي گفت: با اجراي اين طرح ها خودروهاي مشكوك كنترل و توسط پليس فرودگاه مورد بازرسي و كنترل قرار گرفتند.

سرهنگ سعيد زيرك در ادامه از ساماندهي پاركينگ هاي عمومي فرودگاه خبر داده و گفت: در قالب اجراي طرح هاي كنترلي پاركينگ هاي عمومي نيز مورد بازرسي قرار گرفت بطوريكه در نتيجه طرح هاي تشديد كنترلي و امنيتي ماموران از ابتداي سال تاكنون توانسته اند تعداد35 دستگاه انواع خودروهاي که به عناوين مختلف تحت تعقيب بودند را کشف نمايند.

کد خبر 2106586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha