۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی؛

اسامی تیم ملی کاراته اعلام شد/ حسن نیا جایگزین حسنی‌پور

اسامی تیم ملی کاراته اعلام شد/ حسن نیا جایگزین حسنی‌پور

فدراسیون کاراته اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را اعلام کرد که در مهمترین تغییر مجید حسن‌نیا به جای حسنی‌پور آسیب دیده راهی اندونزی خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاراته ایران اوایل هفته جاری در رقابتهای لیگ جهانی کاراته به میدان رفت که مهمترین دستاورد آن آسیب دیدگی نفر اول وزن 55- کیلوگرم بود. حسنی‌پور که در وزن 54 کیلوگرم شرایط مناسبی برای درخشش در اندونزی داشت، روی تاتامی ترکیه برابر نماینده آرژانتین آسیب دید تا مجید حسن‌نیا این شانس را پیدا کند تا در ترکیب تیم ملی راهی بازی‌های کشورهای اسلامی شود.

علاوه برت حسن‌نیا، هامون درفشی‌پور، سعید احمدی، سعید حسنی‌پور، مهدی سلطانی و ذبیح‌الله پورشیب در کومیته انفرادی، سجاد گنج‌زاده، حسین سمندر، ذبیح‌الله پورشیب در کومیته تیمی، فرید حقیقی در کاتای انفرادی و احد شاهین، فرزاد محمیدخانلو و آرمین روشن در کاتای تیمی در بخش مردان در این دوره از مسابقات با هدایت مسعود رهنما، شهرام هروی و سعید دباغ نیکو خصلت به میدان می‌روند.

اما در بخش بانوان نسرین دوستی، فاطمه چالاکی، دلارام دوستی، پگاه زنگنه، حمیده عباسعلی  و الهه رضازاده در کومیته انفرادی و تیمی، مهسا افسانه در کاتای انفرادی و مهسا افسانه، الناز تقی‌پور و نجمه قاضی‌زاده در کاتای تیمی به روی تاتامی می‌روند. سیده ستاره موسوی، فریبا بداغی و فرخناز ارباب کادر فنی این تیم را تشکیل می‌دهند.

محسن آشوری به عنوان سرپرست تیم مردان، اشرف امینی به عنوان سرپرست تیم بانوان، هلن سپاهی و جواد سلیمی به عنوان داور و علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته تیم اعزامی ایران را همراهی می‌کنند.‌

بازی‌های کشورهای اسلامی هفته اول مهرماه در اندونزی برگزار می‌شود.

کد خبر 2133367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha