۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۲۷

بررسی رفع فیلتر فیس بوک در کارگروهی خارج از وزارت ارتباطات

بررسی رفع فیلتر  فیس بوک در کارگروهی خارج از وزارت ارتباطات

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: بررسی رفع فیلتر شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک در کارگروهی خارج از وزارت ارتباطات صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرو انتشار اخباری در زمینه اینکه "فیس بوک رفع فیلتر نمی شود" به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: موضوع رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی در کارگروهی خارج از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال بررسی است.

در اطلاعیه‌ روابط عمومی این وزارتخانه آمده است: پیرو اخبار منتشر شده در برخی از خبرگزاریها و سایتهای خبری به نقل از دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اینکه فیس بوک رفع فیلتر نمی شود به اطلاع می رساند، دکتر واعظی در حاشیه مراسم ختم پدر رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به سوال برخی از خبرنگاران مبنی بر اینکه علی رغم صحبت شما بر رفع فیلتر فیس بوک ولی تاکنون این موضوع اتفاق نیفتاده است،" ایشان اظهار داشته‌اند من تا کنون چنین حرفی نزده‌ام".

روابط عمومی این وزارتخانه تاکید کرده که اینگونه موضوعات در کارگروهی خارج از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال بررسی است که به محض دریافت نتایج بررسی ها و تصمیمات اتخاذ شده به طور رسمی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

این موضوع نیز پیش از این توسط محمود واعظی اعلام شده بود.

کد خبر 2151627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha