۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷

علیرضا منصوریان خبر داد:

امیدهای کره‌جنوبی حریف تدارکاتی تیم زیر 22 سال ایران

امیدهای کره‌جنوبی حریف تدارکاتی تیم زیر 22 سال ایران

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران از برگزاری دیدار تدارکاتی این تیم با امیدهای کره‌جنوبی در روز اول دی‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا منصوریان با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: اردوی ما در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شده و تیم زیر 22 سال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین می‌کند.

وی ادامه داد: روز گذشته تمریناتمان را در زمین شماره دو انجام دادیم و پس از گرم کردن با توپ، بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند. بازیکنانی که در لیگ برتر بازی کرده بودند، تمرین ریکاوری انجام دادند و پس از کشش و تمرینات سبک استراحت کردند. بازیکنانی که در لیگ برتر بازی نکرده بودند، هم تمرینات تاکتیکی را انجام دادند. در این تمرین یک برابر یک و پاس‌های بلند و کوتاه را مرور کردیم و پس از آن بازیکنان در چهار منطقه زمین تقسیم شدند و فوتبال دست گرمی بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران همچنین افزود: تمرینات تیم زیر 22 سال امروز هم ادامه دارد و از ساعت 15 تا 17 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین خواهیم کرد. همچنین تا امشب بازی با دو تیم لیگ برتری در روزهای 24 و 27 آبان هم مشخص می‌شود و در نظر داریم در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال یا زمین شماره دو ورزشگاه آزادی دو بازی دوستانه را انجام دهیم که البته به احتمال زیاد پشت درهای بسته خواهد بود.

منصوریان به برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل کره‌جنوبی اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، قرار است در جزیره کیش میزبان تیم امید کره‌جنوبی باشیم و روز اول دی‌ماه در جزیره کیش، اولین بازی دوستانه با تیم امید کره‌جنوبی انجام خواهد شد. دو بازی دوستانه با کره‌جنوبی برنامه‌ریزی شده که طی مذاکرات رئیس فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فدراسیون کره‌جنوبی این دو بازی دوستانه نهایی شده است.

کد خبر 2173078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha